Gå til innhold

Vognpose i syden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjempegod vognpose til lillegutt nå, men er redd den blir alt for varm i syden i mai. Tenkte å kjøpe en ny, litt tynnere pose men vet ikke hvilken. Noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter! Dette lurer nemlig jeg også på.. Skal til syden i slutten av mai, og kan jo ikke akkurat bruke Lammy-dunposen da, hehe. Også lurer jeg på om det kanskje holder med en sammenleggbar trille..?? Eller er det lurt å ta med vogna? Jenta mi er 11 mnd når vi reiser.

Skrevet

Anbefaler ikke vognpose.. vi er ofte ute og reiser og væt i syden allerede 3 ganger med lille gut tpå snart 9 mnd.. og aldri hatt med vognpose.. i syden steder er det ganske varmt... og en vognpose blir aaaaaaaaaaaaaaltfor varmt.. lillegutt lå kun i body el bleie.. med tynt teppe over... men det er min oppfattning og min menig:):) vi hadde sportsvogn og solparaply:)

Lykke til og god tur:) eeeelsker tyrkia:)

Skrevet

Oy.. hahahaha.. var sikker på at en av dere skreiv dere skulle til tyrkia.. hehehe.. men det står jo ingensteder.. snakk om å være trøtt da:P

Beklager

Skrevet

Vi tok med sammenleggbar trille der ryggen kan legges ned, når vi dro til England i jula. Da var lillegutt 5,5 mnd. Det funka veldig fint, og vi var superglade for å bare ha den lette reisetrilla istedetfor en svær vogn å drasse på inn og ut av biler, busser, osv.

Til vognpose hadde vi Basson vognpose:

http://www.deal.no/kategori.cfm?kid=5045&WT.mc_id=deal_leftmenu

Syns den var billig og grei. Den finnes med og uten ullfor. Vi har den uten ullfor, og bruker et lammeskinn inni når det er kaldt.

Skrevet

Mulig jeg er helt fjern, men trodde liksom man måtte ha noe oppi sportsdelen..? At man ikke kunne ligge rett på bunnen liksom?! Hm, tror jeg får sjekke ut vogna mi litt bedre, hehe. Har forresten Quinny XL Freestyle Comfort.

Skrevet

Ah, smart! Kan du anbefale en sammenleggbar trille der man kan legge ned ryggen? Har sett på Quinny zapp, men tror ikke ryggen kan legges ned der.

Skrevet

Nei trenger ikke nødendig noe oppi... vi har en teutonia vogn.. og trenger ingenting.. fin og myk tynn pute rund hele rggen som følger med.. bruk gjerne et teppe som underlag.. brukte et lite fleespledd når det var litt kjølig, på kvelden f.eks

Men sikkert forskjell fra vogner.. jeg bruker ikke noe pose når vi er i syden.. reiser nå i mars og kommer ikke til å ha det heller:)

Håper du finner ut av det..

:)

Skrevet

Theodor trenger ingen vognpose i sydligere strøk. Helseteppe om dagen med tynn bomullsbekledning under er mere enn varmt nok.

Eventuelt ett fleeceteppe om kvelden.

Husk parasoll/paraply til vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...