Gå til innhold

chick26 gravid, med 1 eller 2? Jaaaa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tidlig ute jeg...men lurer på åssen det gikk på ul i dag?

1,2 eller 3? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg med på denne mase tråden , jeg også :) hihi Logga meg på kun for å høre hvordan det har gått. Noen som vet når på dagen de hadde time da?

Skrevet

vi får holde denne opp litt, syns jeg husker hun skrev hun skulle i dag TIDLIG, så det bør jo være over nå..*spent*

Skrevet

blir spennende og høre da :-)

Skrevet

og nå nærmer klokka seg ett og da kan det jo ikke være så lenge igjen:) hopper vel rundt på gulvet og jubler et par timer først, tenker jeg. hihi

Skrevet

Ja...??? Nå er jeg kjempespent!!:)

Skrevet

fremmdeles ingen svar her?? er utrolig spent her :-)

Skrevet

ingen som har hørt no?? er kjempe spent nå=)

Skrevet

hmmm...merkelig dette,er ikke hun inne hver eneste dag her? blir jo nesten nervøs..får håpe hun løper rundt i gledesrus og har glemt oss i dag =)

Skrevet

Hehe, heisann folkens.

Ble helt rørt her når jeg opnet forumet!!=) Dere er såååå hyggelige=)

Jeg må reise et stykke for å komme meg på UL så det har tatt tid=)

Men der var en liten kropp inni der, hjertet banket og slo, så alt er flott.

Men som han sa... er ikke godt å si, jeg har delt livmor så det er vanskelig å få bra bilder.. plutselig dukker der opp en til=) hehe... men uansett det er et levende individ inni meg!!!!!!

Skrevet

åååå så bra=)=) deilig å vite at alt står bra til inni magen ja!

stor klem=)

Skrevet

godt å høre alt var bra!

Blir jo ekstra spennende for deg dette svangerskapet..hvis det skal plutslig drive å dukke opp flere..hihi!

Skrevet

Hehe, ja sant=)

Det hadde vel endet opp med en extra uti svangerskapet og en tredje en under fødsel... haha=)

Neida, følelsen min sa og sier vel fortsatt to, men jeg har sett en så jeg er ikke skuffet akkurat=) hehe... kjempefornøyd med at jeg er gravid, det er det viktigeste, selv om jeg fortsatt sliter med å la det gå opp at dte endelig er våres tur=)

Skrevet

Gratulerer med den lille eller de?? hehe :-) blir spennende og høre åssen det går vidre.. er du langt på vei eller??

Skrevet

Åh! Gratulerer så mye! Var vel godt å se den lille:) Like greit å være forberedt i fall du plutselig skulle finne ut at det var en til der inne hele tiden, bare litt mer sjenert . hihi Du skal bare være kjempelykkelig. Litt mindre komplikasjoner med 1 i alle fall. og mye mindre arbeid den første tia. Men gratulerer kjempemasse med det lille mirakelet!

Skrevet

Sniker meg inn her fra 2.trimester. Vil bare si at jeg er kjempeglad på dine vegne chick! Er det noen som fortjener det så er det du. :)

Skrevet

Tusen takk Mali83=)

Det varmer...=)

Prøver89... jeg er 8+2 og satt inn to egg for 6 uker siden og har siden da trodd det var to inni der men der var en i dag=) Men kanskje dukker det opp en til=) hehe.... uansett er jeg gravid og det er som tidligere sagt det viktigeste..

Mamma..(husker ikke alle nickene)=)

Ja det er nok litt mindre strev første tiden og mindre farer for komplikasjoner når det er en inni der, kan prøve igjen selv etterpå=) Kanskje får vi det til selv.. aldri godt å si=)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Dette er bare helt fantastisk!;) Gleder meg til UL:)

Skrevet

okey.. ja kjempebra det er en spire inni der iallefall :-) gratulerer så mye :-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen=)

Og gratulerer til alle dere og=)

Skrevet

Gratulerer så mye :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...