En liten og snart en til Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Kan noen fortelle meg hvilke cafeer i Tromsø som er velegnet når man har med baby og barnevogn? Kommer liksom ikke på noen. Tips gjerne om hvem som er egnet og hvem man absolutt må unngå. Samme hvilken type cafe, bare de kan lage god kaffe.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 "Teatercafeen", også kalt, Cafè Sånn! Kjempegod plass til vogner både ute og inne. Veldig god kaffe der )
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hmm.. Hansens spisebord, der er det god plass. De har tripp trapp'er også Driv har babykafe, trur det er hver onsdag, men der syns ikke jeg det er særlig koselig da..sikkert flere.. Ellers er jo ikke byens kafeer særlig barnevognvennlig:(
Elinemor1 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Å av de du bør unngå, så e det Grunder. Dær fins d ikkje barnevennlig ;-) Æ syns d e helt greit på Le cafe på Nerstranda, men ikkje optimalt :-)
petite fleur Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg går bare på Cafè Sånn ;-) Så har du jo den forferdelige oppe på Nerstranda, da....Og Mirage går an å gå på hvis det er lite folk.
Tornerose venter nr 2. Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Meieriet e ikke så verst. Eneste at det kan være litt høy musikk enkelte ganger, men de pleier å dempe den dersom man spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå