Gå til innhold

Av og til blir man overrasket...


Anbefalte innlegg

Skrevet

over hva som sitter i hodene til de små... eldsta mi er syk, og hjemme fra barnehagen idag. Hun ser "disneys dyrenes verden" på playhouse disney nå. Og plutselig kommer det fra henne "mamma, no får vi sjå ei brugde, kom fort så du får sett den orntlig og ikke bare på bilde! Den svømme rundt og spise plankton og krill!"

 

utrolig hva de får med seg, disse små! At det var ei brudge, og hva den spiser, ble nemlig ikke sagt på tv'n, det var noe hun og pappa'n har pratet om for noen uker siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, utrolig hva de får med seg !

små intligente vesner det er helt klart ! men de har vell noe godt å slektes på også ;o)

Skrevet

Som gutten min på 4 sa om de som dør....de drar til himmelen men må innom kirka først å spise...hihi

Skrevet

haha :D innom og spise ja, den var fin :) Eldsta mi er overbevist om at den sterkeste stjerna på himmelen er gammeltante, og den ved siden av er Petter Kanin. De er i verdensrommet og lyser for oss. Nydelig tanke :) Det er faktisk hun selv som har kommet med den, og vi lar henne ha den troen vi.

Skrevet

Høres ikke dum ut hun er;-)

 

Jeg aner da ikke en gang hva en brugde er!! :-D!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...