Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har ikke vært noe flink å trene jeg,bare gått tur...Nå er jeg gravid og leste at om man ikke hadde trenet før måtte man hvertfall begynne nå.Men hva i allverden skal jeg trene?Hva trener dere?Har lyst å svømme...men det er vel ikke nok.
mia76 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hvis ikke du vil gå på treningssenter kan du gå turer og svømming er kjempebra. Hvis du vil gå på trenisngsenter kan du få et spesialdesignet treningsprogram av en treningsveileder og du kan gå på spinning og aerobic uten hopp. Jeg trente 4 ganger i uken i begge mine svangerskap. Trente da på treningssenter.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg svømte 3 ganger i uken fra 5 mnd og helt fram til 8 mnd;-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg trente iallfall 2-3 ganger i uka med førstemann. Både helsestudio og gravid trening i sal. Har akkurat begynt nå også. Vært så dårlig til nå at har ikke kommer igang tidligere. Nå går jeg 2 ganger i uka på gravid trening. Det er fysoterapeuter som har timene. Sliter med bekkenet så er greit å bli veiledet litt. Å gå turer er bra trening det. Gå på litt så du blir anpusten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå