Gå til innhold

Han bare gråter og gråter....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 9,5 mnd har hele tiden sovet lite på dagtid. Kun 30 min 2 ganger. Nå vil han ikke lenger sove den føste luren og bare gråter og gråter. Han vil ikke leke pågolvet eller sitte i fanget, Bare gråter og sutrer. Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Ville tro det er noe som plager han, i sær om det er noe som har oppstått nylig. Tenner? sykdom på gang? Håper det ordner seg for dere.

 

 

Skrevet

Han har Kiss, men nakken er ganske bra nå.. Han har fått to tenner og jeg har smurt på dentinox i tilfelle fler, men uten effekt. Han er ikke syk ellers. Han har sovet en liten halvtime nå og våknet med et hylskrik akkurat nå..........

Skrevet

Han har gråti stort sett i hel dag, stakkar.Vet ikke hvorfor, men han er hvertfall stuptrøtt. Kun sovi 30 min i hele dag. Så nå blir det godt å få lagt han, håper han sovner godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...