2-barns mor Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Gutten min på 9,5 mnd har hele tiden sovet lite på dagtid. Kun 30 min 2 ganger. Nå vil han ikke lenger sove den føste luren og bare gråter og gråter. Han vil ikke leke pågolvet eller sitte i fanget, Bare gråter og sutrer. Noen gode råd?
venus Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Huff da. Ville tro det er noe som plager han, i sær om det er noe som har oppstått nylig. Tenner? sykdom på gang? Håper det ordner seg for dere.
2-barns mor Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Han har Kiss, men nakken er ganske bra nå.. Han har fått to tenner og jeg har smurt på dentinox i tilfelle fler, men uten effekt. Han er ikke syk ellers. Han har sovet en liten halvtime nå og våknet med et hylskrik akkurat nå..........
2-barns mor Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Han har gråti stort sett i hel dag, stakkar.Vet ikke hvorfor, men han er hvertfall stuptrøtt. Kun sovi 30 min i hele dag. Så nå blir det godt å få lagt han, håper han sovner godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå