Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er det noen som har prøvd det og når fødte dere i forhold til termindato? Har bestillt meg time da jeg er i uke 36. Hadde en lang fødsel på over 30 timer sist og gikk 14 dager over termin. Hun sa at fødselen gjerne ble kortere også så er litt spent nå da. Noen som vil fortelle meg om sine erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Bestevenninnen min gikk og fikk akupunktur en gang i uken i 1 1/2 mnd. før sin første fødsel nå i november. For henne gikk det veldig fort og greit. Hun kom på sykehuset kl 17. og 20.15 var hun mamma... Dette var kun 2 dager over termin. Klar over at dette er veeeldig raskt (og smertefritt var det nok ikke), men tror hun syntes det var like greit. Jeg skal absolutt prøve det. Bestemte meg første gang jeg leste om det.( var faktisk jeg som fortalte venninnen min om det) Har stor tro på sånne ting og da er vel halvparten gjort. Lykke til=)
ormeynglet Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg gikk og fikk modningsaku sist gang fra uke 36. Vel, fra de første riene til ungen var ute så tok det over 60 timer! Endte med sugekopp til slutt. Mistet troen da kan du si, og tror ikke jeg gidder å bruke penger på det denne gangen! Tror nesten han satte meg igang før jeg overhodet var moden jeg, og det var derfor det tok så lang tid. (men det er min egen teori da)
mammatilverdensskjønnestegutt Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet hvor man kan få dette i Bergensområdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå