Gå til innhold

uke 33-35

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker dere om babyen har blitt litt roligere??? jeg syntes lillegutt har en skikkelig snu operasjon der av og til, men sjeldnere og sjeldnere, kjenner for det meste at han dytter litt og sklir langs med magen min der inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt! Har flere ganger vært hakket før jeg har ringt føden, men så har han heldigvis gitt noen livstegn likevel:) Men veldig forskjell fra dag til dag.. Noen dager innimellom er han spinnvill, men som regel merker jeg ikke noe særlig til ham før på kvelden.

Skrevet

Jenta mi har blitt roligere ja... nå er det mere presse, dytte bevegelser og ikke noen harde spark. Kjenner godt at hun er der da. Hun bytter side å legge på ol... det kjenner jeg godt. Og hun hikker en del med hodet mot blæra mi.. :P

Skrevet

Er i uke 34 + 6 og har merket akkurat det samme. Enkelte dager lurer jeg på om det er noe galt, men så tar det seg opp. Godt å høre at det er flere som har det slik. Er også mer glatte bevegelser enn direkte spark nå, men vil tro det er fordi det begynner å bli dårlig med plass...eller?

Skrevet

Kjenner endel liv hver dag, ikke mindre enn før. Han la seg med hodet ned rundt uke 30, og har faktisk holdt seg der. Tror han kun har snudd seg én gang siden det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...