Gå til innhold

Modningsakupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd det og når fødte dere i forhold til termindato? Har bestillt meg time da jeg er i uke 36. Hadde en lang fødsel på over 30 timer sist og gikk 14 dager over termin. Hun sa at fødselen gjerne ble kortere også så er litt spent nå da. Noen som vil fortelle meg om sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var fire ganger på modningsakupunktur. Første gang nesten i uke 36. Hun startet rolig, men siste gangen, tre dager før termin ba jeg henne ta i skikkelig. Klokka var da ti om morgenen. Det gjorde hun, satte masse agressive nåler og bevegde punktene skikkelig, jeg kjente faktisk at jenta beveget seg nedover i bekkenet og var skikkelig urolig i magen. Rett etterpå startet sterke kynnere og kl fire om ettermiddagen startet riene. Det utviklet seg utover kvelden og om natta reiste vi på sykehuset. Dagen etter, etter 7 timer aktiv fødsel ble jenta vår født, to dager før termin. Jeg hadde INGEN tegn på fødsel før denne timen hos akupunktør. Så dette anbefaler jeg på det varmeste...

Skrevet

Jeg har ikke født ennå, men var på modningsakupunktur sist onsdag, og skal igjen i morgen (tirsdag). har termin 6.feb. Jeg merket kjempegodt at kroppen fikk noe å bryne seg på etter akupunkturen, hadde sterke kynnere og menssmerter. godt å kjenne at det virket og at kroppen forberedte seg:) Jeg ble i tillegg ganske fjern av det etterpå, og tok lett til tårene, men det trenger ikke å bety at alle gjør det... gleder meg til å gjøre det igjen, en kjenner at magen jobber med en gang de setter nålene - skikkelig rart! så det anbefales av meg hvertfall!:) lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...