Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er det noen som har prøvd det og når fødte dere i forhold til termindato? Har bestillt meg time da jeg er i uke 36. Hadde en lang fødsel på over 30 timer sist og gikk 14 dager over termin. Hun sa at fødselen gjerne ble kortere også så er litt spent nå da. Noen som vil fortelle meg om sine erfaringer?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Fikk modningsakupunktur 5 ganger av utdannet akupunktør. Fødte 6 dager etter termin, lang fødsel. Kan jo ikke vite hvordan det hadde vært uten akupunktur, men betviler effekten.
jejeje Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fødte to dager før termin, men hadde flere dager med masrier før fødsel og fødselen var lang så føler ikke at jeg hadde noen effekt av det.
selma07 og engel Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fødte ei uke etter termin, ble satt igang. Fikk stor rift i livmorhalsen, mista to liter blod, samt endel andre rifter... Betviler effekten jeg også.. Fikk også vite av jm på ullevål at det er farlig å sette akupunktur dersom man har høyt blodtrykk, så vær sikker på at det er ok først! Tror det er storeutgifter og lite nytte for å være ærlig..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 jeg hadde modningsakupunktur og hadde en kjempe enkel fødsel, 1 uke før tida, ble satt igang pga blodtrykk, men fikk høre at det var normalt å bli satt i gang flere ganger og ble forberedt på at dette kunne ta tid. fikk babyen min 4 1/2 time etterpå, Så jeg går gjerne gjennom slike fødseler flere ganger, jeg lå å ventet på at det skulle bli vondere. Syingen var vondere enn fødselen, Så jeg kommer absolutt til å ta akupunktur igjen, fikk sovet og hvilt ut godt på forrhånd
To + en? Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Hei Jeg tok modningsakupunktur fra uke 34, to ganger i uken fra uke 36. Fødte 4 dager før termin og hadde en kort fødsel. Fra vannet gikk til han var ute tok det 5 timer. Før vannet gikk hadde jeg bare svake rier som ikke var vonde i det hele tatt. Er overbevist om at akupunkturen gjorde susen her. Skal ta det igjen med nr. 2. Med tanke på din siste fødsel tror jeg ikke du har noe å tape på å prøve. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå