selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Satt og skrev en klem til siklerotta og tenkte plutselig at sjaman jammen meg kunne trengt en også! *klem* Så forresten du hadde vært inne og skrevet på "liv etter døden"-tråden, hehe... jeg har egentlig kommet til motsatt konklusjon jeg da, antar at alt det rare jeg opplever her i huset bare er fordi jeg er litt mårar Aktiviteten varierer veldig, akkurat nå har det vært "stille" ei stund.
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 thanks snuppa...så det var noen som ropte på deg i ste men ville ikke gå inn å kuppe tråden din hehe.... så jeg ventet pent til du ropte på meg...hehe... går greit her på vidda og tro det eller ei så tror jeg den verste stormen er over....var det sondre den het...vet jemmen ikke meg men jeg tror jeg skimter sola fremmi der et sted hihi.... vi skulle selge huset men har bestemt oss for å vente med det så vi tar 1 dag av gangen.... men den aktiviteten hos dere hadde jammen vært noe å prøvd meg på...kan du ikke maile fdatoen din til meg...så skal jeg se om jeg er like gærn som deg haha
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 for all del - kjør på! send meg en pm med mailadr din, husker den ikke
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 send fdatoen på pm da hihi...har tømt innboksen jeg...
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Oj er ikke ofte jeg får frysninger bare sånn på 1, 2, 3...men dette skal bli gøy....følte med en gang noe.... Men skal se på det i kveld... Forresten fikk frysninger da jeg så på deres fdatoer også...for to personer som er mer rett for hverandre enn dere er skal man lete lenge etter....hihi...
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 Nå får JEG frysninger! Så fint sagt det om meg og mannen altså, hehe... da passer det kanskje godt det jeg skreiv under "er du lykkelig gift"-tråden tidligere idag ang. huset så lar jeg være å si noe enda om HVA vi opplever, så du skal unngå å bli påvirket.
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2008 hallapårrei, fikk du sett noe ikveld, sjaman? Og kom du deg noensinde ut med bikkja og ungen?? du hang jo her inne leeenge etter du var på vei ut
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2008 jeg lurer sånn... særlig siden babycallen ramla ned fra bordet igår (uten at noen var borti) og at lukta har begynt å komme tilbake....
Under den hvite bro Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 vel jeg gjorde et tappert forsøk og da jeg "så" eller "snakket med" en eldre mann sa han at det var en grunn for at han var der.... jeg så på det rundt 2155 tror jeg....og fikk ikke opp mer enn at det var en grunn...men i hele dag har jeg fått glimt av denne mannen og tror han vil si meg noe... hehe høres jo helt vilt ut men jeg venter noen dager til og ser hva som skjer....
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2008 trenger du noe mer bakgrunnsinformasjon fra meg eller vil du helst slippe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå