Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er i min 20 uke og føler med helt elendig rett og slett. Er helt tom for energi, selv etter fri helg. Jobber 3 dager i uka, synes det er kjempe godt. Kaster fortsatt opp når jeg er sliten, og har gått ned i vekt igjenn.Det synes jeg er skummelt, for jeg venter bare på kiloene....jeg vil jo se gravid ut, ikke syk.... håper ikke fosteret lider Kan jeg få i meg for lite næring?? Noen som har gode råd?? Jeg vil jo være oppegående og nyte dette.
tonemor81 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei! Det høres slitsomt ut, men det er nok veldig vanlig (selv om det ikke akkurat hjelper å høre det, vil jeg tro). Selv om du går ned i vekt, er det lite sannsynlig at barnet tar skade av det. Barnet tar næringen det skal ha fra deg uansett, så det er deg selv det går ut over. Det er kanskje derfor du er sliten også, fordi babyen "stjeler" næring fra deg. Anbefaler å lage yndlingsmaten din, spis noe du virkelig har lyst på! Drikk eplejuice med farris oppi. Det har hjulpet meg masse når jeg ikke har hatt lyst på noe annet. Jeg hadde strenge rutiner med meg selv på maten, altså tidspunktene jeg spiste på. Da holdt jeg både kvalme og næringsinntak i sjakk. I helgene, når rutinene skled ut, ble jeg dårlig igjen. Anbefaler å spise til samme tid hver dag (hvis det lar seg gjøre). Lykke til videre. Det blir nok bedre, skal du se!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Takk. skal prøve å spise til faste tider, har ikke gjort det. Skal reise på butikken å finne masse god mat:) Takk for at du svarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå