grå :) Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 har klart å rote bort lappen med pinkoden på og finner den bare ikke. finnes det noen måter å få åpna den? begynner å få en del sure tilbakemeldinger fra folk som prøver nå meg...
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 ja burde gå med den andre koden...vet ikke hva den heter...
nenja Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Har du PUK-koden? Den er lengre og skal stå i de papirene du fikk da du fikk telefonen. Hvis du har den kan du bare taste feil pin-kode 3 ganger så vil telefonen låses, da vil låser du den opp med PUK-koden. Du skal da få anledning til å bestemme ny PIN-kode.
grå :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 mobilen er ganske ny og begge kodene står på det arket så jeg kommer liksom ingen vei heller
RompeRock Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Ring mobiloperatøren din, og be om å få koden tilsendt på mail Fort gjort. Jeg har glemt koden mange ganger, og trykket koden feil osv. osv. Operatør sender da bare koden på mail.
grå :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 gjør de det altså? da skal jeg sette gubben på det ettersom den står i hans navn
RompeRock Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Ja, de har gjort det flere ganger til meg i hvert fall ) Har chess. Bare ring og si at du har glemt pin-koden på det aktuelle telefonnummeret. Enten har de mailadressen din fra før, eller du gir den til dem. Så får du mail med en gang
nenja Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Ja, prøv da å sende de en mail eller ring de. Jeg har netcom og tastet feil pin-kode 3 ganger slik at jeg måtte ha puk-koden i forrige uke. Hadde jo ikke den.. Ringe Netcom og de stilte noen kontrollspørsmål og etter det fikk jeg lest opp PUK-koden og fikk velge nå PIN-kode. Det tok meg 2 minutter (kan jo være greit hvis du ikke har tid å vente på mail..).
grå :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2008 takker folkens. gjett hva jeg fant idet mannen hadde skaffa pinkoden på nytt: arket. lå en helt anna plass enn der det skulle vært. men, nå er den ialelfall på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå