Gå til innhold

mobil og tapt pinkode

Anbefalte innlegg

Skrevet

har klart å rote bort lappen med pinkoden på og finner den bare ikke. finnes det noen måter å få åpna den? begynner å få en del sure tilbakemeldinger fra folk som prøver nå meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja burde gå med den andre koden...vet ikke hva den heter...

Skrevet

Har du PUK-koden? Den er lengre og skal stå i de papirene du fikk da du fikk telefonen. Hvis du har den kan du bare taste feil pin-kode 3 ganger så vil telefonen låses, da vil låser du den opp med PUK-koden. Du skal da få anledning til å bestemme ny PIN-kode.

Skrevet

mobilen er ganske ny og begge kodene står på det arket så jeg kommer liksom ingen vei heller

Skrevet

Ring mobiloperatøren din, og be om å få koden tilsendt på mail :)

Fort gjort. Jeg har glemt koden mange ganger, og trykket koden feil osv. osv. Operatør sender da bare koden på mail.

Skrevet

gjør de det altså?

da skal jeg sette gubben på det ettersom den står i hans navn :)

Skrevet

Ja, de har gjort det flere ganger til meg i hvert fall :o) Har chess. Bare ring og si at du har glemt pin-koden på det aktuelle telefonnummeret. Enten har de mailadressen din fra før, eller du gir den til dem. Så får du mail med en gang :)

Skrevet

Ja, prøv da å sende de en mail eller ring de. Jeg har netcom og tastet feil pin-kode 3 ganger slik at jeg måtte ha puk-koden i forrige uke. Hadde jo ikke den.. Ringe Netcom og de stilte noen kontrollspørsmål og etter det fikk jeg lest opp PUK-koden og fikk velge nå PIN-kode. Det tok meg 2 minutter (kan jo være greit hvis du ikke har tid å vente på mail..).

Skrevet

takker folkens.

gjett hva jeg fant idet mannen hadde skaffa pinkoden på nytt: arket. lå en helt anna plass enn der det skulle vært. men, nå er den ialelfall på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...