durdei Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Kan du hjelpe meg litt, vær så snill. Prøver å bli gravid og lurer på om du kan spå om jeg blir det snart? F. 14.11.74. Kan du hjelpe meg med å finne febertermometeret vårt også? Plis, plis, plis..
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 termometeret er i en skuff tror jeg...kaldt rom...mellomste skuff...eller øverst...litt usikker...ser hvite ting der... ellers tror jeg du skal bli gravid etter 4 april...hvis du har eggløsning på denne dagen så kjør på.... klem
durdei Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Jøss, har eggløsning på den tiden, ja. Skal se etter termometeret nå, ja. Tusen tusen takk. Du ser ikke evt. kjønn på nr. tre?
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 det må forbli en stor overraskelse...lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå