Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du hjelpe meg litt, vær så snill. Prøver å bli gravid og lurer på om du kan spå om jeg blir det snart? F. 14.11.74.

 

Kan du hjelpe meg med å finne febertermometeret vårt også?

 

Plis, plis, plis..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termometeret er i en skuff tror jeg...kaldt rom...mellomste skuff...eller øverst...litt usikker...ser hvite ting der...

 

ellers tror jeg du skal bli gravid etter 4 april...hvis du har eggløsning på denne dagen så kjør på....

 

klem

Skrevet

Jøss, har eggløsning på den tiden, ja.

Skal se etter termometeret nå, ja.

 

Tusen tusen takk.

 

Du ser ikke evt. kjønn på nr. tre?

Skrevet

det må forbli en stor overraskelse...lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...