Håpefull mamma Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 jenta mi er 5 uker gammel, og jeg synes hun sover så lite.på dagtid sover hun max 45min i strekk, så er hun våken i mange timer. og hun er våken i mange timer om natten å.(var våken fra 03.00-08.30 i natt da)dette tærer også hos meg. blir jo så sliten. trodde de bare spiste og sov da de var så små jeg?!trenger virkelig noen råd her!!!
Leetha Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Har hun magevondt? er urolig? Min gutt sov slik som din jente helt til 3-4 mnd alder. men han skrek mye da. Han sov 10-11 timer i døgnet tenker jeg. er ikke alle babyer som bare spiser og sover nei. men nå er gutten min 8 mnd og sover 12 timer om natta og 3 timer på dagtid altså 15 timer i døgnet!!! så det kan helt klart snu!!! jeg prøvde alt, vogn, mat, pupping, bæring, kiroparaktor, homeopat, healer.....det var tid som måtte til her i huset.
Mikkemafian Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har også hatt en jente som ikke sov pådagtid.. Våken fra 08.00 ca til 24.00 med to halvtimers lurer... Ble helt overrasket jeg også!!! Så jeg begynte å bære.. Hadde henne mye i babybjørn, jeg, men tror nok at bæresjal kanskje er bedre. Da fikk jeg gjort litt, samtidig som hun fikk sovet mye mer... Anbefaler det. Det snudde forøvrig da hun var ca 3 mnd her også... Da var det vognen som gjorde susen...
Håpefull mamma Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 tror ikke det er magevondt nei. hun roer seg som regel når jeg tar henne opp.men får liksom ikke gjort noe og med så lite søvn om natten blir man ganske trett og sliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå