Gå til innhold

Titter inn og sier hei!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅJJJ, her har det vært stor aktivitet siden forrige gang jeg var her inne! Hvordan skal jeg greie å oppdatere meg?? Har strengt talt ikke tid til å jobbe i dag - kan jeg si det til sjefen???:-)

 

Urtefamilien har vært syke alle mann de siste ukene. Det har gått i ett med bihulebetennelse hos meg og ørebetennelse og luftveisbesvær hos minstejenta. Og siste uka nå så har vi toppet det hele med omgangssyken i hele familien. Kuuuult... NOT!

 

Men nå har jeg stor tro på at vi er ferdige med sykdom for denne vinteren! Vi er IMMUNE mot ALT!! ;-)

 

 

 

Ser det er flere her inne som sliter med både helsa og annet - vit at jeg tenker på dere og heier så mye jeg har energi til!

 

:o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere har fått deres porsjon med sykdom ja. Håper dere er ferdige med det nå!

- og sjefen må jo ha forståelse for at du har andre ting du må ta igjen når du har vært borte herfra...... :-)

 

Ha en fin dag! Nyt mandag og jobb!!

Skrevet

Det høres ut som om dere har vært borti det meste som "går" for tiden.

Og håper dere nå holder dere friske og er fulle av forsvar mot nye bassilusker :)

Skrevet

URTINGS URTINGS HEI HEI HEI! hvor har du vært???? jeg har ropt på deg altså, men det hørte du ikke for du var jo syk.... eller noen av de andre. Jeg syns denne vinteren har vært helt vill på sykdomsfronten, det virker som om alle har fått sin dose....

 

Godt å se at du er i live i alle fall!

 

håper du har ork til leke litt i ny og ne!!!

 

pling plong!

 

 

:-)

Skrevet

Hyggelig å se deg igjen! Håper dere kommer dere på bena igjen hele gjengen og holder dere der!

 

Husker vi hadde en sånn runde for seks år siden da de to eldste revungene debuterte i barnehagen... Den vinteren hadde vi ALT! unntatt pest, vi hadde 8 runder med sykdom på både store og små(for vi voksne fikk alt det ungene hadde...).

 

Fy flate, da våren endelig kom hadde vi svarte ringer under øya som ikke kom seg før utpå høsten...!

 

Vær her litt oftere fremover, da! c",)

Skrevet

Hei sjøl, Urtete!!

Koselig å sjå dykk, sjø!! Kjedelig med mye sykdom, håper det blir friskere tider fremover!

 

Forresten så er jeg i byen din på søndag (eller rettere sagt på flyplassen). Men inni byen to dager i neste uke også :)

Skrevet

Karomamma, hvis byen min hadde vært den du tror det er, så skulle vi jammen tatt en kopp kaffe sammen!:-)

 

Min by ligger noen mil unna...

 

Skal dere bo på Rica Hell??

Skrevet

Akkurat ja, ikke så greit å holde rede på alt og alle her, he he...

Vi kommer fra lenger nord og skal sitte og sløve på flyplassen i noen timer før vi reiser videre til Oslo... Så sånn er det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...