Oliver-født-i-26-uke Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har litt ugjevn syklus fra 28 dager til 32 dager. I går søndag hadde jeg IKM om jeg regner at jeg har syklus på 28 dager. Testet negativ på morgen urin, utpå dagen hadde 1. gang med lyse rosa utflod etter toalettbesøk. Trodde da at tanta var på vei...men den gang ei..har fortsatt ikke dukket opp og kjenner ingen tegn til henne heller. Har litt ømme bryster, og noe kvalme som kommer og går, ikke mye. Håper selvfølgelig at jeg er så heldig å være gravid men tester positivt sent, nå skal det sies at det har jeg ikke gjordt med noen av mine andre 2 barn. det jeg nå lurer veldig på er om jeg denne måneden hadde veldig sen syklus og noe som da medfører at jeg hadde eggløsning senere en tidligere trodd og at den rosa blødningen jeg hadde i går var festeblødning?? På hvilke dager i syklus evt forekommer festeblødning?? Kan jeg være gravid? Har jeg syklus på 32 dager er jo egentlig ikke IKM før på torsdag og da kunne det jo være litt tidlig å teste allerede på søndag? Er svært takknemelig for svar da jeg føler dette veldig frustrerende;)
Lindus85 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei carmen.. Jeg har faktisk opplevd noe av det samme som deg denne mnd. Etter pilleslutt i mai har jeg hatt veldig uregelmessig mens.. har hatt sykluser på ca 32-42 dager hver gang. Fikk mensen 23 desember sist og skulle etter normal syklus hatt IKM 20 - 24 jan. 24 januar hadde jeg en liten blødning, med dette mener jeg litt blodtilblandet slim når jeg var på toalettet og etter sex senere på kvelden. Dette varte et døgn og så ikke noe mer. Hadde ingen smerter som ved vanlig menstruasjon (og jeg har vanligvis kraftige smerter hvor jeg er sengeliggende i et døgn) og heller ingen tegn til tanta. Tok en test 25 jan og en i går 27, begge var neg så har ingen forhåpninger om å være gravid. Allikevel er det en liten stemme i hodet mitt som kanskje sier at at det var en festeblødning, men jeg har ingen tegn verken på graviditet eller tanta. ikke så mye som en liten øm pupp engang. Jaja.. tiden får vise hva det er, men det er nok ikke annet enn en liten mellomblødning... eller hva tror dere andre??
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Det kan jo absolutt ha vært festeblødning..:-) Og da er det jo litt tidlig å teste.. Lykke til!!!!!!!!! Spennende da:-)
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg har å hatt denne opplevelse nå i helgen. Hadde utflod(slim) blandet med litt blod. Hadde EL i tirsdags ut i fra tempen. Nå går jeg å håper på det var en festeblødning. Det skal lige sies at før jeg oppdaget jeg var gravid med sønnen min, hadde jeg også sådanne små rare blødninger. Problemet er jo bare at jeg ikke husker om det var i den syklus jeg ble gravid. Håper håper håper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå