sally Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei, alle mammaer (og pappaer) som har lyst til å gi barnet sin en god start her i livet! Det er ledig plass på babysang på Sagene, Frelsesarmeen. (Rett overfor Sagene Lunchbar). Og det starter i morgen! Jeg har allerede gått i denne gruppa et halvt år og synes det er kjempebra! Det er en god kombinasjon av kjente og ukjente sanger, med og uten bevegelser og dansetrinn, alle er enkle og greie og dreier seg om "de nære ting":-). Min lille snuppe storkoser seg. Jeg synes også det er viktig å gi henne en kulturell kompetanse, og det føler jeg at jeg får hjelp til i denne gruppa. I tillegg er det koselig å møte andre foreldre. Skravla går i lunchen etter den 45 min lange sangsekvensen! Hvis du har lyst til å bli med, send meg en pm i løpet av dagen! Gøy hvis kurset blir fullt denne gangen også!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hei Sally! Jenta mi trenger mye aktivitet i løpet av dagen.. Og vi bor på Galgeberg, så er ikke langt unna. Lurer på noe bare.. Koster det noe, isåfall hvor mye? Når på dagen er det? (jenta mi tar seg en lur mellom 1200-1400)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Forresten.. jeg kan ikke synge, men det gjør vel ingenting??
sally Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Hei! Det koster kr 400 for 12 ganger, inkludert enkel lunch. Og nei, du trenger ikke å være flink til å synge;-). For din baby er jo din stemme den aller vakreste, vet du:-) Det er fra kl 12, da... Min lille sover også på den tida, men jeg har pleid å prøve å tune henne litt sånn at hun sover med en gang etter opplegget er ferdig. Så får jeg fri til å kose meg med lunch også;-)
sally Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 http://www.frelsesarmeen.no/sagenesang Her er forresten link til brosjyre:-)
selma07 og engel Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Selma er ett år, er hun for gammel da?
sally Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2008 ...det finnes småbarnssang også. Samme sted, samme konsept, tror det er samme dag også. (men om ettermiddagen) Der er de fra ett år og oppover. Linken over viser til brosjyre for småbarnssang også:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå