Gå til innhold

Bergensere - hjelp

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på klassetur, og vi skal bo på Citybox i Nygårdsgaten 31. Men dette hotellet serverer ikke frokost mer (?), hvor i nærheten kan vi finne frokost? Og gjerne til en overkommelig pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medbrakt sprudlevann og høye glass kan jo være en start?

Skrevet

Men jeg er der som lærer (kjedelig) så ikke noe sprudlende moro på meg. Den får mine elever ta seg av. Så kan jeg sette dem ned i adferd etterpå i ren sjalusi.

Skrevet

Kommer dere med tog? Det er et par steder i marken som er ok, og ikke så dyre. Det er heller ikke så langt unna der dere skal bo (andre siden av Grieghallen og litt videre). I umiddelbar nærhet av hotellet er jeg litt usikker på...

Skrevet

Vi kommer med tog ja, så i retning stasjonen er sikkert ikke dumt. I alle fall ikke torsdag da vi skal dra.

Skrevet

Marken er den gågaten som ligger midt imot togstasjonen. :-)

Skrevet

Doppler, det må være den vi gikk til hotellet! Der vi ikke fikk spist indisk!

Skrevet

Vet sånn ca hvor det er. Men vet ikke hvor hotellet er da. Bønder på bytur. Hvordan er været hos dere nå?

Skrevet

Det tenker jeg også. Det var tabbe - i stedet fikk vi aldri pizzs heller. Og i alle fall ikke salat.

Skrevet

Varmt, grått og halvkjipt. Jeg er på farten ut..

Dere gikk nok Marken sist dere var her, ja.

Hotellet er, tja, skal vi se... Når dere går ut fra stasjonen så vrir dere til venstre. Dere går forbi biblioteket, bystasjonen et lyskryss, et lyskryss til og da har dere grieghallen på høyre side. Så går dere videre til dere kommer til nygårdsgaten. På andre siden av veien skal hotellet være. Ikke så langt som det høres ut som. Du kan altids ringe meg om dere står fast. :-)

Skrevet

HKH? Trodde hun bodde utenfor Ski.

Nei vi skal på messe. I Grieghallen.

Skrevet

Kan ikke du møte oss på stasjonen med sånn skilt som det står Doppler party på? Og jakke med Guide på rompa? Og rød paraply mens du på kvasiengelsk roper "fållåv mi plis".

Skrevet

Det kan jeg jo gjøre, hvis du klarer å være alvorlig hele veien. :-)

Skrevet

Jeg ser KaMa har gitt dere mange bra tips, jeg har ingen tilføyelser...annet enn god tur :-)

Skrevet

det ligger jo en mix kiosk på hjørnet ved hotellet då... godis til frokost;)

men dere må passe på å ikke gå forlangt når dere skal gå til hotellet for då ender dere opp i 'parken' og den e faaalig den... :)

Skrevet

Dere kan jo også stikke opp på kantinen til Studentsenteret for frokost. (UiB). Det vil jo jeg tro er det rimeligste. Hvor gamle er elevene da?

Det er bare å gå opp bakken fra hotellet, ikke mot togstasjonen igjen, og så til høyre. Tror det nye senteret har åpnet nå. Spør dere frem:-)

Kos dere i Bergen! Er meldt snø til torsdag...:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...