Gå til innhold

Vil ikke skremme noen med dette MEN:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser innimellom at folk roper etter dagmamma her inne og det er jo selvfølgelig opp til enhver å bestemme hvor man skal finne dagmamma og hvem man velger.

MEN jeg husker i fjor en bruker her inne som var meget hyppen for å si det mild på å passe andres barn. Etter litt detektivarbeid fant jeg og 3 andre kjente brukere her inne ut at denne såkalte jenta som ville passe andres barn overhodet ikke hadde barn selv som hun sa.

MEN var ganske så syk.

Har ikke lyst å gå nærmere inn på saken men vil bare at dere skal tenke dere om FØR dere gjør noe.

Å snakke medn noen på msn betyr ikke at man blir godt nok kjent.

Får sikkert pepper her nå og jeg mener ikke at jeg er den som innehar alle svarene og er perfekt selv for jeg har selv blitt lurt på internett....

Ville bare gjøre noen oppmerksom på det...

Ha en flott dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, husker det var en sak om det ja. Lurt å være litt obs i hvertfall. Sjekke referanser NØYE og være sikker på at vedkommende er den h*n utgir seg for å være.

Skrevet

Signerer!! Jeg hadde aldri turt å skaffe dagmamma via internett. Men så tørr jeg ikke ha dagmamma generelt jeg da.. pga mange rare historier. Ofret kontantstøtta gladelig for å få barnehageplass, i stedet for å få betalt dagmamma :-)

Skrevet

Syntes det er bra du kom med en sånn OBS OBS melding.

Jeg satser på at foreldre er såpass smarte at de sjekker nøye ut hvem som passer barna deres, da tenker jeg attester og vandel . Man kan aldri bli for forsiktig når det kommer til barna våres.

Personlig vil jeg ikke ha dagmamma, er blitt for skremt av historier.

Skrevet

Flott du sier det,blir litt sjokkert av og til når jeg ser hva folk legger ut her og, info om seg selv og barna!Tror mange trenger en liten advarsel.

Skrevet

Denne fortjener en dytt,selv om jeg vet noen her har funnet flotte dagmammaer gjennom dib.

NB:

Man må ALLTID undersøke godt,uansett om man får dagmamma gjennom gode venner eller familie.

Skrevet

Vel, det er jo ingen forskjell å skaffe seg dagmamma gjennom internett eller avis eller andre medier, man kjenner jo ikke personen uansett.

Får man seg dagmamma, sjekker man selvfølgelig bakgrunnen godt, uansett hvor man fant henne. Internett er inget unntak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...