Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet noe om dette kan hindre meg i å bli gravid? Har masse luft i magen hele tiden og "promper" noen ganger gjennom skjeden når jeg har sex! Hva kan dette være? Og er det skadelig for graviditet?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 blir så oppgitt over folk som legger det inn her uten nick, mens det på skravle ligger med nick... haha
Delirium Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hva i alle dager gjør dette innlegget på krangle?
Delirium Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Og ja, dette fryktelige gass problemet ditt gjør det nok helt umulig for deg å bli gravid. Du får faktisk ikke lov å adoptere heller når du fiser på den måten.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Hyggelig du! Jaja... Får håpe det er hormonene dine som gjør deg så frekk! Lykke til med fødsel 1 Februar!
babygullz <3 vilde Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 D kan vel bli et problem dersom du fiser ut sæden igjen da. Slutt med d, såå blir du smellt ska du sjå
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Tuller du eller babygullz20pp??? "slutt med det"???
Contura Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Ja, her blomstrer det jo med seriøse svar.... Jeg tviler på at dette kan hindre deg i å bli gravid, men om du opplever luft i skjeden under sex, så kan nok det være et tegn på at bekkenmuskulaturen og/ eller skjedemuskulaturen er for slapp og trenger trening. Du kan også få luft i skjeden hvis mannen er mye ute med penisen under samleie og dermed "dytter inn luft". Uansett: Knip i vei! Luft i magen kan ha mange årsaker - alt fra feil kosthold, tarmsykdom, feil bakteriekultur og annet. Dette i seg selv er ikke noe hinder for å blir gravid og heller ikke skadelig for en en ev. graviditet.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Takk for et flott, informativt og seriøst svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå