Gå til innhold

LUFT I MAGEN OG SKJEDEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om dette kan hindre meg i å bli gravid?

Har masse luft i magen hele tiden og "promper" noen ganger gjennom skjeden når jeg har sex! Hva kan dette være?

Og er det skadelig for graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir så oppgitt over folk som legger det inn her uten nick, mens det på skravle ligger med nick... haha

Skrevet

Hva i alle dager gjør dette innlegget på krangle?

Skrevet

Og ja, dette fryktelige gass problemet ditt gjør det nok helt umulig for deg å bli gravid. Du får faktisk ikke lov å adoptere heller når du fiser på den måten.

Skrevet

Hyggelig du!

Jaja... Får håpe det er hormonene dine som gjør deg så frekk!

Lykke til med fødsel 1 Februar!

Skrevet

D kan vel bli et problem dersom du fiser ut sæden igjen da. Slutt med d, såå blir du smellt ska du sjå

Skrevet

Tuller du eller babygullz20pp???

"slutt med det"???

Skrevet

Ja, her blomstrer det jo med seriøse svar....

Jeg tviler på at dette kan hindre deg i å bli gravid, men om du opplever luft i skjeden under sex, så kan nok det være et tegn på at bekkenmuskulaturen og/ eller skjedemuskulaturen er for slapp og trenger trening. Du kan også få luft i skjeden hvis mannen er mye ute med penisen under samleie og dermed "dytter inn luft". Uansett: Knip i vei!

Luft i magen kan ha mange årsaker - alt fra feil kosthold, tarmsykdom, feil bakteriekultur og annet. Dette i seg selv er ikke noe hinder for å blir gravid og heller ikke skadelig for en en ev. graviditet.

Skrevet

Takk for et flott, informativt og seriøst svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...