Gå til innhold

Hudpleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere av hudpleie. Skal gå til innkjøp av nye produkter og lurer på om noen har noe å anbefale?

Har tenkt på renseprodukter, dyprens,maske for blandingshud, og en god dag og nattkrem (gjerne som kan brukes til begge deler).

Håper noen har tips å gi meg.. er jo et hav av produkter. Er så lei av å kjøpe litt av den typen og litt av den typen, BLir jo fort påvirket av ting, og kjøper litt nå og da. Også er det gjerne så dyrt at man ikke kan kjøpe alt på en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det som deg i flere år, kjøpt litt av hvert og brukt mye penge på ting som ikke har gitt den ønsket resultatt. Ambefaler deg å gå til hudpleie salong slik at de kan hjelper deg å finne de riktige produkter som passer til din hud. Jeg går ofte der og har begynnt å bruke Babor, er veldig fornøyd...

Skrevet

Jeg bruker kun produkter fra Dermalogica, fantastisk bra, men litt dyrt desverre. Bruker daglig dagkrem, øyekrem (morgen og kveld), precleanse (løser opp skitt og gammel sminke før vask), og ansiktsvask. Også exfolierer jeg huden ca 2 ganger i uken, maske er jeg litt sløv på, men 2 ganger mnd kanskje.

Har planer om å invistere i en god nattkrem også, kjempeviktig etterhvert som man blir eldre har jeg funnet ut, og etter 2 år med urolige netter trenger jeg det altså:)

Jeg ville nok også tatt en tur til hudpleier som kan hjelpe deg å finne riktige produkter til deg og for all del styr unna de du får kjøpt i matbutikken liksom (min erfaring anyway).

Skrevet

Jeg er ikke stor fan av og overbehandle huden.. Dermalogica produktene anbefaler jeg på det sterkeste.. de er veldig bra.. =)

En enkel rensekren for blandingshud ( husker ikke i farten hva den heter) og en fuktighetskrem etterpå er det eneste jeg ville brukt til basis hver dag.. ( morgen og kveld) Active moist er den jeg synes er aller best for blandingshud..

En maske eventuel kombinert peeling maske kan også være lurt og bruke en gang i uken.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...