Gå til innhold

Apropo det innlegg om man synes man er pen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel ikke alene om å synes det er helt sinnsykt vanskelig å avgjøre noe slikt selv?

Hva da heller med å spørre om responsen fra andre. Alle dere som svarte i den andre tråden. Har dere opplevd at andre har fortalt dere at dere er pene da? Ofte? Sjeldent? Tror det er endel som er litt beskjeden her inne jeg nemlig! ;-) (og ikke at utseende er det som teller altså!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke så vanskelig. Man vil jo gjerne se bra ut. Jeg syns jeg er ganske pen, som jeg sa i alle fall pene øyne. Det går jo på hvordan preferanser en har.

høres sikkert ut som den innbilske kua her.. :P

Skrevet

er litt vanskelig å avgjøre ja! fikk senest høre av en kompis på fredag hvor bra jeg så ut :) og det var uten sminke og i hytteturklær!

min mening er at jeg ikke er sånn "hollywoodpen", men har et mer karakteristisk utseende som tydeligvis appellerer til det andre kjønn er min erfaring :)

Skrevet

Ja det vel, heldigvis(?) de færreste som ser ut som hollywood stjernene. Tror jeg er litt som deg, har et utseende som enkelte liker godt, andre ikke. Det mest pussige synes jeg er at jeg faktisk får nesten like ofte komplimenter fra andre jenter som fra menn? Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det da? ;-)

Skrevet

Har mange ganger fått høre at jeg er pen, men det er jeg veldig uenig med dem i, er helt vanlig egentlig. Blir like overrasket hver gang noen sier jeg er pen, mye mulig de sliter med synet stakkars. ;o)

Skrevet

Heldigvis har jeg arvet de peneste genene fra hekseslekta og kan trygt si jeg er pen hoho....

Pen er vel ikke rette ordet...søt...eller har sjarme...og som du sier selvtilliten avhenger jo av hvor man selv ser på det...

Har en grusom stor nese men det driter jeg i fordi resten av kroppen er så flott haha...

Skrevet

Hehe, får høre det ofte av samboeren og har tidligere fått endel komplimenter fra både det andre kjønn og av damer. ( Nå er jeg aldri ute lengre). Vet jeg ka se bra ut hvis jeg styler meg, vet hvordan jeg skal framheve mine gode trekk og skjule de mindre gode. Det er det som er hemmeligheten. De fleste kan de ut som en stjerne hvis de lærer seg noen triks.

Har dager jeg føler meg RÅLEKKER og dager jeg føler meg direkte stygg. Tror det er rimelig "normalt" for de fleste.

Skrevet

Synes ikke det er vanskelig å avgjøre i det heletatt ... jeg synes ikke jeg er pen. Vet gubben synes jeg er pen/søt, men fra andre enn han kan jeg ikke påstå at komplimentene hagler ;-)

Skrevet

For en stund siden hadde vi besøk av en kompis av mannen min og han hadde sagt etterpå at jeg var så pen, *knis*

Men seriøst, jeg har sjelden fått være i "fred" når jeg har vært på byen, så jeg tar det som et tegn på at jeg ser bra ut, selv om jeg ikke vil si det selv....

Skrevet

Det tror jeg også, er veldig enig med deg Ugl@ i alt du sier. Det har nok litt med hva man gjør det til selv også innimellom, hva man utsråler (alle ser penere ut når de smiler og er glade enn når de er sure, ser sliten ut osv) og dagsform for hvordan man føler seg. Har det som deg, noen dager føler jeg meg skikkelig stygg, andre dager ikke så verst pen og til og med sexy.

Skrevet

Tror jeg har et elendig selvbilde. Vet at jeg ikke er stygg, men det hjelper ikke hvor mange bekreftelser jeg får fra andre, for jeg klarer liksom ikke ta det til meg.. Blir så klart glad når jeg får positiv respons fra andre, men det synker aldri så langt inn at jeg selv kan si jeg er pen. Jeg er vel helt vanlig tror jeg...

Skrevet

jeg hater egentlig å snakke om ting som dette,jeg svarte at jeg syns jeg er pen når jeg sminkermeg og har pynta meg..

og ja,jeg får høre at jeg er pen,ikke bare fra sambo..

Skrevet

har fått mye tilbakemeldinger på at jeg ikke er pen så har egentlig avfunent meg med det, men man trenger ikke være peng for å klare seg her i verden. et smil så vinner man greit nye bekjentskaper.

Skrevet

Jeg vet ivertfall at Alva er pen hehehe så får du tolke det som du vil:)

Om jeg er pen? hmmm nei ikke nå lenger, men så ikke så verst ut før. Sukk alderen begynner å sette sitt preg.

Skrevet

Jo, det er vanskelig - jeg ser jo at jeg ikke er stygg, men ville aldri kalt meg selv pen heller.

Helt ærlig hører jeg ofte at jeg er pen, ja - både fra gutter og jenter - men det betyr ikke at jeg er enig med dem av den grunn:)

Skrevet

Jeg har ofte fått høre det, men synes nesten det er enda hyggeligere å bli kalt sjarmerende. Det har mer med personlighet og utstråling å gjøre

Elllers er jeg enig i at det er nok vanlig med "stygge-dager" og dager der man føler seg som skikkelig fin.Jeg har det også slik. Men sånn generelt vil jeg heller gå rundt og tenke på meg selv som en pen jente. Er ikke så veldig tiltrekkende med folk som hele tiden tiden utstråler hvor stygge og fæle de føler seg...

Folk som er fornøyd med utseendet og den de er (og utstråler dette), uten å legge noe arroganse eller selvhøytidelighet i det, er de flotteste! :-)

Det handler om trygghet, ikke å være innbilsk.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg har ofte fått høre at jeg er veldig pen...:-)

Men det er ikke alltid jeg synes det selv, foreks når jeg våkner om morningen og håret står til alle kanter!!

Skrevet

Jeg er ganske pen i perioder jeg.

Eller, jeg har en liten hemmelighet: jeg er nemlig ikke egentlig særlig pen, men jeg er veldig veldig søt og blid, og har masse utstråling.

Jeg har hatt en helt bånn periode utseendemessig mens jeg var mye gravid og etter at dattera mi ble født, men jeg tror jeg er i ferd med å det tilbake. Dette tror jeg rett og slett er fordi jeg ikke er overflatepen i det hele tatt, men at alt ligger på innsiden.

Skrevet

Det går veldig opp og ned hvordan hvorvidt jeg føler meg pen eller ikke..

Tror jeg ser helt normal ut.. Får høre ganske ofte at jeg er pen.., men det kan ha mye med jobben min og gjøre,. hehehe..

Ser på meg selv som helt normal.., av og til føler jeg meg helt ræva andre ganger helt greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...