Kamomilla:-) Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hvordan var utfloden mellom EL og positiv test? Jeg er 2 dager over IKM nå, og er helt tørr "der nede"! Mener å huske fra forrige gang at da kom det masse utflod etter EL den perioden jeg ble gravid. I så fall et negativt tegn for meg....Ikke noen krise siden det er 1 PP, er bare veeeldig nysgjerrig. Tenkte å teste i morgen :-)
*Lissi* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hadde ikke utflod mellom el og positiv test:-) Lykke til!
*Vi blir 5* Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Min var hvit og krem-aktig..og unormalt mye.Men varte bare i et par uker,er 6 uker nå og har ikke utflod nå. Lykke til da!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå