M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hun ble sendt til Oslo i går og trodde hun skulle på besøk til min bror, men ble plassert på ett av Oslos flotteste hoteller. Og i morges kom min bror, lillesøster, og to av barnebarna for å gratulere henne. Og hun visste ikke at min lillesøster eller barnebarna var der i byen. De ble sendt separat fra Bergen. Nå tror hun at hun skal på Storefjell høyfjellshotell, så mamma løper nå rundt i Oslo og leter etter badedrakt. Men de skal jo med Kiel fergen til Tyskland og kose seg der i to dager. Med spa og Rederlugar (den beste) lugaren og full pakke. Gratis minibar, spa osv. Hehe. Hun kommer til å sipe på hele turen.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hehe.. Så koselig da:-) Mammaen din er heldig som har dere:-)) Så snille dere er med henne.
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Hehe, ja hun koser seg nok nå. Men meningen var jo at jeg og sambo og alle ungene og skulle være med, men her sitter jeg og klarer så vidt å gå mesteparten av tiden, så jeg måtte bare avlyse. Men, men, det viktigste er jo at hun koser seg. Yngste gutten til min bror er og 10 år i dag, og er og med.
alvis Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Så kjekt for mamman din:) Da min mamma blev 60 i fjor gikk alt helt fint frem til hun fikk bursdagskort i posten. Hun fikk flere kort men tre av dem var sånne kort med røde roser og tallet 60 i gullfarge. Vet du hva jeg mener? Da innså hun at hun har blitt så gammel at hun får de ekkle korten der. Da begynte hun å grine.
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Hehe, stakkar.... men de er jo ikke gamle da... jeg vil si at en person er gammel når hun passerer 90. Men det er jo humøret det kommer an på. Mormor er godt over 80 og hun er ikke gammel. Min oldemor døde 97 år gammel, og hun var likevel 30 i mine øyne, for hun var frisk til mot hele tiden, og tok heisen til 5 etg hver eneste dag... opp ja, og ned. Og kjeftet på sjåførene om de ikke stoppet for henne når hun skulle over veien, selv om det var rødt lys. Bare viftet med paraplyen hun. Og i 1989 når jeg ble gravid med eldste jenten, så våger jeg ikke si noe til henne før jeg var 8 mnd på vei. Og hennes kommentar da var: BRUKER DU IKKE P-PILLER DU ? Hun var da 95 år. Gammel ? Overhodet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå