Gå til innhold

"Sipper" ungene deres for den minste ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør 4 åringen her i huset:-(

Det skal INGENTINGEN til før hun begynner å gråte, det kan være om hun slår seg bittelitt eller blir snakket til...

Noen ganger går det meg skikkelig på nervene. At hun gråter når hun virkelig slår seg eller er lei seg eller noe er jo helt greit. Men det er den småsippingen som "irriterer" meg noe grenseløst noen ganger..

Går det over? Eller er noen unger bare mer "skjøre" enn andre?

Ett lite sår på fingeren høres jo ut som ett skikkelig beinbrudd til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, 5 åringen her er litt vel sart til tider ja *sukke* 3 åringen er "heldigvis" en god del tøffere av seg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Japp, min skjønne frøken på 3 år og 3 mnd gjør det. UTROLIG irriterende!!! Nå har hun forøvrig begynt og stikke fingrene i ørene, og si "hysj" hvis jeg skal snakke til ho... ??? Djisses altså.. jeg vil anta at det går over, snart håper jeg!

Skrevet

Må legge til at 4 års alderen var verst her og det hører jeg fra flere venninner at de sier det samme, han har kommet seg litt nå, blirr litt tøffere og tåler mer.

Skrevet

I perioder er han veldig sippete. Men heldigvis ikke hele tiden. Er utrolig slitsomt. Vår er 3 år.

Skrevet

hu her sipper ALDRI, men jeg har vært veldig bevist med å ikke dulle når det skjer små ting.. da sier jeg bare '' nei det der går bra'' ''dunk tilbake'' osv.. sånn som når helsesøster skal sette sprøyte så lager hun sånn stakkars deg ansikt til henne og ''huffa meg dette er så vondt, stakkars lita'' mens jeg sier bare at dette går så fint.. fort gjort og over på ett blunk..

Skrevet

Nei, ingen av mine er særlig sippete. De er 3 år og 1 år.

Har en nabojente på 7 år som sipper for alt mulig (blir irritert bare jeg ser henne nesten...), så jeg har vel tenkt at det kanskje er et jentefenomen... ;-)

Skrevet

Tro meg, det har vi også, men barn er ulike og eldste vår er en litt sårbar og følsom type, så han sipper uansett. Mellomste derimot sipper omtrent aldri. Samme taktikk ovenfor ham :-)

Skrevet

Det er ingen jentefenomen, gutten min sipper ikke for den minste ting nei. Men husker jeg gikk i klasse med en gutt som sippet for den minste ting. Bare enn sa noe til han begynnte han å stortute, og dette var til og med til vi begynnte på ungdomsskolen.

Skrevet

Alt etter dagsformen. Noen dager er det lite sipping, på tross av katteklor og knall og fall.Andre dager er det sipping for ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...