Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har en fra Ikea. Rød på ene siden, sort på andre. Usikker på om disse finnes enda. Men jeg ville kanskje kjøpt en type "gym-matte" som sitter litt fast i gulvet. Fåes kjøpt på bl.a Barnas Hus, men også de fleste sportsbutikker. Eller mener du babygym? Sånn med leker over hode? Jeg kjøpte vår på BabyMagasinet. Der fant jeg en som ikke var så dyr. Straks de har begynt å snu seg over på magen, så er ikke babygymmen så spennende lenger, så den investerer jeg ikke mye i. Alikevel kostet den 450,-
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg fant aktivitetsmatte på Rudo (Barnevognhuset). Den var satt ned fra 500-og-ett-eller-annet til 200,-. Det er et tykt teppe med 4-5 bamser som henger over i bøylene. Har jo ikke fått prøvd den enda, men den virket iallefall bra.
Mädchen Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Hvis det er Babygym du mener anbefaler jeg Tiny Love sine. På disse er det mulig å bytte ut lekene etterhvert, en funkjson svært få babygymmer har. Babyshop selger disse, tror også babymagasinet gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå