Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 er dere lite aktive eller er hverdagen som før?? Og før termin var dere aktive da?? Jeg er så innaktiv for tiden pga smerter ved gange... så jeg ligger/sitter mye i løpet av en dag... og er redd for at babyen ikke kommer seg godt nok ned i bekenet og klar til å komme ut!!... Tenkte det var en sammenheng mellom det å være innaktiv og det å gå over termin... man hører jo hele tiden at man skal gå,gå,gå,gå for å få igang ting! Og babyen blir jo presset nedover pga tyngdekraften når man er oppe å beveger seg!! Hva tenker dere andre??
gulda Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Ikke tenkt på det egentlig, ikke tenkt på om det er noen sammenheng. Har bekkenløsning selv, så har automatisk vært mer rolig de siste månedene. Men har gått en tur nesten hver dag. Gått veldig rolig, men har fort blitt opp i mot en time. I går gikk jeg derimot en time ganske kjapt, håpet det ville hjemlpe på, men neida.. Gav bare vondt i bekkenet, he he. Blir en del sofasitting, men er som sagt litt i aktivitet også.
gulda Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Er forresten fem dager på overtid, men har levd likt før og etter termin..
field of gold Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg var svært aktiv i forrige svangerskap gikk turer på 1 time hver eneste dag, men det ble ingen fødsel på meg før de satte meg i gang 10 dager over tiden Så jeg tror ikke det har så veldig sammenheng bortsett fra at man har en stor fordel etter fødselen og at man kommer seg mye fortere.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er like aktiv Men fremdeles ingen fødsel ;p
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Så det er fortsatt håp for meg at ting skal skje til termin:) *håpe*håpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå