Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Flere som er litt nerdete og har lyst til å finne ut hvor mange som brukte samme navn som dere på babyen som ble født i fjor? Gå inn på ssb.no/navn. Hvis du bare får opp 2006-statistikken der, kan du prøve denne linken: http://www.ssb.no/vis/navn/sok.cgi?fornavn=thomas&etternavn=&base=mann〈=n
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Mini ligger på navnetoppen.. Hadde jeg aldri trodd!!!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 "Hvis vi slår sammen absolutt alle mulige skrivemåter av Mohammad, blir dette det mest brukte guttenavnet i Oslo. På landsbasis kommer Mohammad likevel ikke lengre opp enn en 53. plass. "
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jøss, var langt flere enn jeg trodde som heter det samme som gullet! Kjenner eller vet ikke om noen vi, hehe =)
samuraibeibi Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Nemlig det var det som ante meg! Det var derfor vi valgte vekk Mohammad. Pluss at mormora var litt imot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå