Gå til innhold

Soppinfeksjon på nytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte canesten vagitor og krem for noen uker siden og kle kvitt alt av kløe. Nå er det kommet tilbake (ikke så voldsomt som sist, men ubehagelig likevel). Hjelper det da bare å smøre med kremen jeg har igjen fra sist, eller må jeg kjøpe stikkpille igjen? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd med bare krem først.... Har vært litt plaget med dette selv, og etter endt kur da, hvis symptomene har kommet igjen, så har jeg brukt bare krem... Men man får jo liksom ikke så mye krem "oppi mellom" da... ;-) Men har funket for min del.

Skrevet

Kan være lurt å smøre in mannen din også.. Godt mulig han også har sopp, og da hjelper det lite å kun behandle deg. Er veldig smittsomt...

Skrevet

Skjønner.. Vi bor ikke sammen, treffes ikke så altfor ofte, så faren er ikke så stor for det akkurat.. Men hvis han er smittet, hvor befinner soppen seg? Overalt? Symptomer? Klør det sånn at han vet hvor han skal smøre??

Skrevet

Da er soppen på penisen.. husk, ikke alle får symptomer på sopp da, men ofte så klør den, og en kan se forandringer på hudfargen, at den får hvite flekker feks.

Han bør smøre penishodet ekstra godt, og under forrhuden.. Mulig hele penisen også.. Vil tro det står i bruksanvisningen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...