Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg begynne å sove med Bh fremover? Det høres ikke spesielt behagelig ut...

Hva gjør dere andre som lekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med dette, store våte, kalde flekker. Bruker en sånn flanellklut som jeg har bretta dobbelt, en på hver side hvis jeg skulle finne på å snu meg i søvne (sliter med bekken, så jeg sover nesten bare på høyresiden for tida. Klutene har holdt godt, og jeg har sluppet å sove med bh og innlegg. Prøvde det, men det var jo helt forferdelig... Da tar jeg heller sjansen på å lekke gjennom en og annen gang, og heller vaske sengetøyet litt oftere...

Skrevet

Jaaa, melder meg på her! Det var så surt å ta det steget, men i uke 22 (!) måtte jeg bare begynne å sove med BH på. Lakk så mye at det ble helt bløtt, og ble bløt gjennom klærne! Kjøpte meg engangsinnlegg og et par myke amme-BH´er. Det må jeg jo ha senere allikevel så.. Kjøpte de på Lindex, og er veldig fornøyde med de. Er myke og gode, med bra støtte, uten spiler og har en rett "strekk-kant" nederst. Nesten som en BH-topp..De er uten noen stygge sømmer og er litt tykke i stoffet, slik at de ser fine ut med en trang topp eller t-skjorte!

Et tips til, kjøpt gjerne i en størrelse større enn du har nå, brystene vil vokse!;)

Skrevet

Spurte du meg? Jeg bruker bare Natusan engangsinnlegg jeg, men mulig det finnes noen bedre. Skal prøve ull når jeg skal amme, for det ser jeg mange anbefaler. Men nå kommer det jo hele tiden noe, så vil bare kunne ta de ut og bytte de, slippe å vaske noe.. Synes de er helt greie. Er jo så vant med det nå, at jeg tenker ikke over at jeg har de på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...