Kanutte og prinsen Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Når dere tar i bruk sportsdelen - finnes det vognforlenger, eller går det an å bruke noe av softbagen? Tenker når den skal brukes flatt for å sove i.... Har hørt begge deler, men kan ikke helt skjønne hvordan softbagen skal kunne brukes i alle fall. Noen som vet?
2(3) Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Vet de har vognforlenger iallefall. teutonia.de, der er katalogen med oversikt over hva de har. Vet ikke noe om softbaggen.
Neijasså... Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Du kan ta ifra hverandre softbagen slik at den blir en vognforlenger. Gjør følgende (litt fritt etter hukommelsen: - ta av håndtakene og bøylene som går under bagen (er et klips du må åpne, deretter må du trekke alt igjennom de "tunellene" som er under bagen. Jepp, faguttrykk her, merker jeg... Bøylene er litt vanskelige å få ut, men vri dem 90 grader så går det greit. - ta ut treplaten som er i bunnen av softbagen (en glidelås i fotenden som må åpnes) - Åpne glidelåsen som fester hodeenden av bagen til fotenden (ca 1/4 vei ned fra hodeenden) og ta av hodeenden på bagen. - Da skal bagen være klar til å settes fast i vogna med to små klemmer (en "flapp" med to svarte klemmer på. Motsvarende klemmer finner du i hodeenden på vogna). Og vips, en finfin vognforlenger! )
Kanutte og prinsen Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Tusen takk!!! Supert =) Da skal jeg prøve det. Mini begynner allerede å bli litt stor for softbagen sev om han er bare 5 mnd.... spesielt med dresser og poser o.l er det ganske trangt oppi der! Skal forte meg å skrive ned "oppskriften" din her nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå