Gå til innhold

hvor kjappe er dere til å dra til legen med babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er sååå forkjøla, snørrete og tett i nesa, hoster(ikke masse), øyekatarr. virker veldig plaget, gråter masse. sover lite på natta.

er det så mye å få gjort? eller erd et bare å vente?

han har ikke feber og han spiser bra.

drar dere til legen for sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, lav terskel når det gjelder babyer her i gården. Jeg ville drat å fått en sjekk i hvertfall og tatt en prøve.

Skrevet

Øyekatarr drar vi til legen og får vi medisin for ja. Det er no smittsomt f... skap!

Skrevet

Greit å dra til legen for å sjekke crp'n hans.

Har han øyekattar,så får du øye dråper/salve for det.

Skrevet

Ikke kjapp nok sist... Mini har vært så mye forkjølt slik disse små blir og sist gang tenkte jeg det var vel bare en ekstra ille forkjølelse. Han hostet, surklet i brystet, hadde lett feber innimellom og skrek masse! Til slutt tok jeg ham med til legen, joda, kraftig ørebetennelse og bronkitt :-( Skal ha lavere treskel neste gang ja...

Skrevet

Spørs hvor lenge det har hållt på. Hade ringt og hørt meg for. Det med øyet høre jo ikke så deilig ut, kansje noe du kan få for det? Ikke vet jeg. Men jeg hade nok ringt i hvertfall.

Men spray med saltvann i nesen å sug ut med sånn nesesuger, finnes på apoteket. Å legg noen bøker i hodeenden på sengen så blir det lettere å puste... kommer opp litt da, men dette visste du sikkert.

Lykke til...

Men nå er jeg 1e gangs, de som har fler unger vasker de av til jul bare virker det som;) Hehehe

Skrevet

Skal til legen med snuppa på 9 mnd senere i dag for øyekatarr. Det er såpass ubehagelig at det ikke er noen grunn til å la være å gi medisin. Forkjølelse og snørr (hun har det også) er det dessverre lite å få gjort med...

Skrevet

takk! ja jeg bruker saltvanndråper og nesesug. og har bygget opp senga. hjelper ikke veldig. han har vært sånn siden fredag kveld... begynte skikkelig på lørdag...

Skrevet

jeg har faktisk sånne dråper for øyekatarr siden forrige gang han hadde det. har stått åpnet i køleskapet i kanskje 2-3 mnd. kan jeg bruke den tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...