Gå til innhold

ikke spør når du ikke vil vite...


*Hera*

Anbefalte innlegg

idioten meg spurte hjelperene mine om jeg og min kjære kom til å gifte oss. Siden vi planlegger bryllup til sommeren, tok jeg det litt som et sjekke-spørsmål. Dritten var at de sa nei, og det betyr at vi enten kommer til å gå fra hverandre eller at en av oss dør. Og siden vi aldri går fra hverandre, så her jeg blitt helt paranoid! Noen som vet hvordan jeg skal gripe dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja uff...er ikke alltid man bør vite...føler at hjelperene dine liker å drive litt ap med deg???kanskje de vil "teste" deg litt, og nå har de jo "sett" at du blir stressa og nervøs av det?? jeg vet ikke..

hvordan får du forresten kontakt med hjelperene dine?? klarer du å se mine???

f.13.04.83

tror dere kommer til å gifte dere jeg da:)

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har bare lyst til å komme med en kommentar her jeg. For jeg har også lært at man spør ikke hvis man ikke vil vite.

 

Jeg ble kanalisert da. Har ikke disse evnene selv. Fikk beskjed om at hun var usikker på om jeg ville bære frem jenta som hun så på meg. Hun kunne ikke se henne fysisk etter at hun var født. Jeg prøver å trøste meg med at jeg ikke følte at noe i kanaliseringen stemte, men denne lille biten har festet seg i hodet mitt. Hun er jo veldig annerkjent her inne.....

 

Nå er jeg gravid og helt sikker på at jeg kommer til å føde et dødt barn. Har det helt pyton....

 

Ønsker deg lykke til Hera. Håper det er som Stratosen sier!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...