Gå til innhold

spyle 1ern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg lengre nede her at man ødelegger slimhinnene med å spyle opp i 1. hullet. Stemmer dette? Jeg gjør ofte det etter sex, for å få ut sæden(når jeg ikke prøver å bli gravid da selvfølgelig), Og når jeg har mensen, for å få ut så mye blod som mulig. Kanskje det er fordi jeg har gjort dette at jeg nå sliter med å bli gravid!!

Skader dette? Noen som Vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det stemmer.

Den andre grunnen til at man ikke skal spyle nr 1 er at man kan få luftbobler inn i livmorhalsen, og det er ikke særlig bra.

Skjeden er følsom og selvrensende, man skal ikke hjelpe den med å vaske seg.

Skrevet

Uff da!

Gir dette permanent skade, eller vil slimhinnene bygges opp igjen, og evt hvor lang tid tar dette?

Skrevet

Det vet jeg ikke. Du burde kanskje spørre legen din, men tror at det vil bli som normalt etter en stund.

Skrevet

Forresten, hvis du vil skylle skjeden etter sex, finnes det egne ballonger man kan fylle med vann som man kan spye med. Dusjen skal man derimot ikke bruke.

Skrevet

Tusen takk for svarene dine!

Skrevet

Man skal IKKE skylle med vann inni skjeden fordi dette ødelegger "miljøet" i skjeden... Ikke med ballong heller, det er ikke bare trykk fra dusjen som er farlig, men vann i det hele tatt!!! Skjeden renser seg selv og skiller ut det som skal ut... Viktig at ph verdien holder seg som den skal ellers kan man bli plaget med sopp og utflod...

Synes det er litt rart at folk tenker at de skal vaske seg "innvendig".. Det er jo nettopp det - på innsiden - tanken om at man skal vaske seg oppi rumpa er det liksom ingen som tenker.... Synes bare det er rart...

Skrevet

Jeg spyler ihvertfall ikke....

Jeg tisser alltid etter sex, da får jeg ut bortimot hver eneste dråpe..

Skrevet

Hehe så sæden følger med tisset på veien ut? *flire*

Skrevet

Hvor gammel er du da? Dustekjerring.

Jeg vet da søren hvordan det fungerer jeg, men det renner da ut mens man tisser ja. Blir aldri noe søl etterpå.

Har du hørt om tyngdekraften?

Skrevet

Jeg svelger den, jeg. Ikke er det skadelig med for mye sperm, og ikke blir jeg uønsket gravid. Klart jeg kan bli litt kvalm og nesten kaste opp noen ganger, men det er helst fordi kjæresten min kommer i ganske kraftige støt, og med ganske mye... (litt privat kanskje:))

Hilsen

Skrevet

Rimelig vid du da? Siden alt renner ut ved å tisse liksom......

Skrevet

ooops.. visste ikke at det var skadelig jeg... men jeg spyler kun fordi det er digg :) er liksom et godt alternativ til å klø... dette hørtes ikke bra ut :P men jeg har litt tynn, irritert hud på leppene, så da er det digg å spyle. Vet noen om det er skadelig da? prøver jo likom ikke å spyle "inn" da... Seriøst altså.

Skrevet

Grunnen til at du klør er nok sopp som du har fått fordi du spyler!

Trodde virkelig folk var mer opplyst i 2008!

*skremt*

Skrevet

"Grunnen til at du klør er nok sopp som du har fått fordi du spyler!

Trodde virkelig folk var mer opplyst i 2008!"

Er dette vitenskapelig bevist??

Bare lurer jeg fordi jeg har spylt mange år regelmessig og har ALDRI hatt soppinfeksjon.

Krangler ikke,fant det bare litt interesant.

Aldri slitt med inntørkede slimhinner eller å bli gravid heller.

Kanskje unormal jeg da.

*skremt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...