Tomine is my star Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Noen som har sett filmen? Hva synes dere om den? Jeg så den i går,og fikk en sinnsyk reaksjon når jeg kjørte hjem fra kinoen... Tenk på hva den dama måtte gjennom i løpet av livet sitt... Hun var skikkelig tøff!!
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Har ikke sett den og lurer på om jeg skal se den overhodet.... Var den bra???
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har ikke sett den, og skal ikke heller. Stikker hodet i sanden og liker filmer med happy ending jeg da....
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Har hørt fra flere at den er verdt å se. Er ikke HELT 100% historisk korrekt, men det som avviker fra den faktiske historien er visst greit å forklare gjennom bruken av kunstnerisk frihet ble forresten sjokkert over å høre at mange tror det er ren fiksjon...
Tomine is my star Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg syns det var en bra film..verdt å se..
LivetErEnLek Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Har sett den og fikk som deg en reaksjon like etterpå. Strigråt i bilen på veien hjem. Sambo skjønte ikke bæret stakkars og prøvde så godt han kunne å trøste.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Har ikke sett den - enda. Men har store planer om å få mamma til å sitte barnevakt så jeg og gubben kan gå på den når han kommer hjem fra jobb i morra:-) Gubben er nordfra, ikke langt fra Kauto, så han har veldig lyst til å se den, samme har jeg.
Mille** Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Har sett den, syns den var veldig bra! Hun var tøff ja!!
Morango 29.05.2007 Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 nå vil jeg ikke se den.. hvis man får litt sjokk etterpå fikk det sånn med american history x jeg.. svært så mye tema fra "andre kulturer" det var inne på skravle i dag. med navnedebatt om muhammed og raser til "sametrusa" (den må dere lese)
Tomine is my star Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2008 Ikke sånn sjokk.. Bare masse følelser som kom,regner med det var i forbindelse med at jeg selv har fått barn(tror ikke jeg ville reagert slik hvis jeg var ikke var en mor) Hehe..leste den om sametrusa...den var bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå