angelny16 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Som overskriften sier i seg selv... hvilken babycall er best/anbefales på markedet??
Mooncake Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det finnes mange å velge mellom, og de som er vinnere av best i test er ikke nødvendigvis de som er best - men billigst. Ting du kan tenke på: * hvor mange kanaler bor du i blokk, eller rekkhusomr. er det lurt med en babycall med mange kanaler - hvis ikke risikerer du å få inn nabons unger og samtaler på babycallen. * skurring Uff, jeg hadde en babycall en gang som skurret hver gang babyen laget en liten lyd. Lyden til babyen var lav, men skurringen holdt på å drive meg fra vettet * lett å komme borti justeringsknapper? Ett vennepar kjøpe babycall på biltema (en av de som kommer godt ut i test), men de er lite fornøyde. Det er så lett å komme borti hjulene som justerer lyd og sensitivitet at de ikke vet om innstllingene som de har satt er de samme. Denne babycallen skurrer også endel. * batteri eller ikke? vil du ha babycall som kun funker dersom den er tilkoblet strømutak? Ønsker du å bruke babycalen i vognen , så må du ha en går på batteri. Jeg har Super Nova - og er veldig fornøyd, og spesielt fornøyd med batteritiden - den er på nesten 20 t (husker ikke helt - men det er så lang batteritid at dersom babycallen er ferdig ladet så holder babycallen en hel helg uten at jeg trenger å ta med strølader). Jeg finner bare gamle tester av babycall på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå