Twintipp og himmelblå Skrevet 28. januar 2008 #52 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det gjør jeg ofte.. Går masse i joggdress, eller joggebukse og hettegenser, joggesko og allværsjakke. Sminker meg og er flidd ellers da. Men, det er meg. 80% av klesskapet mitt er idrettsklær. Men, velourjoggings..aldri! Fysj! Det er forbeholdt operasjon:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. januar 2008 #53 Skrevet 28. januar 2008 Jepp det gjør jeg. Synes ikke andre ser noe uflidd ut om de har på seg joggebukse.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. januar 2008 #54 Skrevet 28. januar 2008 ja, veldig ofte! går ofte på butikken i joggebukse.. går noen ganger uten bh under jakken og uten å ha dusjet den dagen også.. folk må jo rygge når de ser meg..haha
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #55 Skrevet 28. januar 2008 Ikke om det smalt!! Det er noe av det verste jeg vet. Ser så himla dassete ut... Her er det joggis hjemme når jeg vet vi ikke får besøk eller på kvelden,eller når jeg trener.
peonererfine Skrevet 28. januar 2008 #56 Skrevet 28. januar 2008 Nei...kun på vei til eller fra treningsstudio, hvis jeg har skiftet på forhånd. Men helst ikke da heller... Det blir litt for slack..på den annen side har jeg blitt voldsom til å bruke joggebukse hjemme på kveldene. Kanskje ikke det mest 'sexy' antrekket...
mams-til-tre Skrevet 28. januar 2008 #57 Skrevet 28. januar 2008 Kan ikke skjønne hva som er så galt i å gå med joggebukser offentlig???? Man kan vel få gå som man vil vel... Jeg går med joggebukse om jeg har lyst til det.. Utrolig deilig å gå med.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #58 Skrevet 28. januar 2008 Det er ikke noe galt i det, men jeg er oppdradd til å skulle kle meg "ordentlig" og at joggebukse ikke er ordentlig, går man med slik er man uflidd. Og det sitter vel i enda det da ;-) Klarer ikke helt å legge av meg den delen av oppdragelsen. Er klart forskjell på joggebukser og folk da, en veldig fin joggebukse osmv erken har hengeknær eller hengerumpe, men sitter stramt og fint på en slank og fin person ser mye bedre ut enn en slaskete joggebukse hvor valkene disser over kanten liksom ;-)
~sjiraff~ Skrevet 28. januar 2008 #59 Skrevet 28. januar 2008 Som regel ikke, men må innrømme at både i går og i dag har jeg vært utw av huset i joggebukse :oS I går var vi egentlig ue og gikk tur, men endte med å dra å spise på Egon (hehe.. i joggebukse faktisk).. og i dag har jeg vært på butikken.. Min unnskyldning er at jeg er høygravid og ikke gidder å sette på meg kjole/tunika, strømper og dill hver gang jeg skal ut av huset ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå