Alba44 Skrevet 28. januar 2008 #26 Skrevet 28. januar 2008 Syns ikke det ser uflidd ut på andre, for jeg jeg legger lite merke til hva andre kler på seg. Selv kan jeg trille tur i en pen joggebukse og stikke innom nærmeste matbutikk, men ellers skifter jeg når jeg skal ut.
BettyBoob Skrevet 28. januar 2008 #29 Skrevet 28. januar 2008 ja, leverer i bhg - går på butikken, men ville nok ikke vandret rundt på et kjøpesenter iført kosebuksa mi
Bruble Skrevet 28. januar 2008 #30 Skrevet 28. januar 2008 Kan godt ha på joggebuksa om morningen når jeg leverer eldsta i bhg, og på kveldstid hvis jeg må en tur på butikken. Men på høylys dag har jeg som oftest på meg "valnlig" tøy.
☆Anonymia☆ Skrevet 28. januar 2008 #31 Skrevet 28. januar 2008 ja det gjør jeg.. *går i skammekroken,og griner til jeg dør* herregud.. krise i landet!!
♥Snulder Skrevet 28. januar 2008 #32 Skrevet 28. januar 2008 Nope! Har ikke joggebukser heller jeg. Hadde ikke da jeg gikk gravid heller;=)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #33 Skrevet 28. januar 2008 Vel, har noen "joggebukser" som er veldig fine og kan brukes som lette sommerbukser, så de bruker jeg av og til når jeg går tur med småen i finvær. Går aldri ut av døra i vanlige, utslitte joggebukser ... de daffer jeg på sofaen i når jeg er syk eller bruker når jeg maler/pusser opp ... Bruker mao nesten aldri joggebukser hjemme heller.
Torpekjærringa Skrevet 28. januar 2008 #34 Skrevet 28. januar 2008 Nei ! det gjør jeg så og si aldri - joggebukse har jeg kun på hvis jeg skal trene ! I dag er jeg syk.....så faktisk sitter jeg her i joggebukse - må være 1 gang på mange år!
Tia med 2 ♀ Skrevet 28. januar 2008 #35 Skrevet 28. januar 2008 Ja det gjør jeg. Og ikke bekymrer jeg meg om noen syntes det er fælt eller styggt eller hva som helst. Folk får syntes hva de vil. Ikke ser jeg etter hva andre har på seg heller.
Pixie Power Skrevet 28. januar 2008 #36 Skrevet 28. januar 2008 Aldri. Bruker det ikke noe særlig ellers heller, kun til trening. Synes ikke det er spesielt lekkert å bruke ute, he he
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 28. januar 2008 #38 Skrevet 28. januar 2008 Ja jeg går i en svart jazzbukse med rette ben fra H&M nesten hele dagen, skifter som oftest når jeg skal på butikken, men ser rett og slett ikke vitsen. Her kommer det bønder, fiskere og andre i varmedresser, støvler og toppluer når de skal handle. Skal jeg en tur inn til byen tar jeg som på meg en dongribukse.
2nj♥ Skrevet 28. januar 2008 #39 Skrevet 28. januar 2008 Sjelden, men det hender jeg leverer i bhg med "joggebukse". Bruker det mye hjemme, inne da. Men skjønner egentlig ikke hvorfor det heter "joggebukse", for jeg kunne ALDRI ha brukt det når jeg jogger, eller på annen trening for den saks skyld. Jeg tenker da på joggebukse i collegestoff....
*Kleopatra Skrevet 28. januar 2008 #40 Skrevet 28. januar 2008 JA, jeg går mye i joggebukse. Synes det finnes mange fine joggebukser, f.eks Bula. Helt normalt å gå i det her, folk går til og med på butikken og turer i boble/varmedresser, hehe!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #41 Skrevet 28. januar 2008 ja jeg går en del i joggebukse. før bode jeg i joggebukser. men nå bryr jeg meg ekstremt lite om og se flid ut. det er jo bare slitsomt
Gjest Lille jenta mi Skrevet 28. januar 2008 #42 Skrevet 28. januar 2008 Ja det gjør jeg. Og selv om jeg går i joggebukse så ser jeg faktisk alltid ganske fresh ut...sminker & steller håret mitt:-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 28. januar 2008 #43 Skrevet 28. januar 2008 JA. Har flere Adidas bukser i sånn glatt stoff med hvite striper i sidene. Bruker de gjerne offentlig jeg. Føler meg absolutt ikke som noen boms likevel. Har en pen Adidas eller Ubro genser på og en Umbro allværsjakke på. Helt greit antrekk for å gå i butikken! Har et par Levisbukser, men de får jeg sånn buksesig i. Hater å bruke belte, så føler meg mye mere bomsete i Levisene enn jeg gjør i Adidas! Nå er jeg typen som aldri sminker meg heller da! Frisør 2 ganger pr år... Men er ren og velduftende, og tøyet mitt er helt, rent og ordentlig!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #44 Skrevet 28. januar 2008 Ingen som slår naboen vi hadde før.Hun dro i butikken og gikk tur i en flanellspysjbukse med bamsemotiv på.Helt sant!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #46 Skrevet 28. januar 2008 det har jeg også gjort. :-) går ute i pysj kanse 5-8 ganger i året.
Sommer&Sol (: Skrevet 28. januar 2008 #47 Skrevet 28. januar 2008 Haha, ser det for meg Bruker mest joggebukse inne, men hente posten eller kaste søppla da kan jeg fint gå i joggebukse, skal da ikke vise meg frem for noen jeg.
Sommer&Sol (: Skrevet 28. januar 2008 #48 Skrevet 28. januar 2008 ser det for meg var hun til hun som hadde hu nabodama med pysjbuksa med bamsemotiv
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #49 Skrevet 28. januar 2008 Folk må få gå i hva de vil da men...Jeg bruker gjerne joggebukse så lenge den ser skikklig ut:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2008 #50 Skrevet 28. januar 2008 Ja rett som det er. Noen ganger tom. med gulp på. Gidder ikke å pynte meg for å daffe rundt her i denne lille bygda. Men skal jeg til byen eller på besøk og sånn så tar jeg heller på meg noe annet. Men nå er det heller ikke "joggebukser" som i gamle dager utvaska, med snøring nede i bena og hull på knærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå