Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Ble litt inspirert av et innlegg på småtroll 0-1 og må bare spørre :-) Går dere med joggebukse ute, når dere skal på butikken, kjøpesenter, gå en tur hvor det er endel folk med vognen osv? Jeg går aldri i joggebukse offentlig, eneste unntaket er da jeg fødte nummer 1 og nummer 2, da vandret jeg rundt i kosebukse på føden og rett utenfor med kosebukse/joggebukse. Og så klart dersom jeg trener da, men det er noe annet. Ellers kan jeg godt gå med det hjemme på kveldstid eller i helgene, men adlri ute, synes det ser skikkelig uflidd ut...
cherry coke Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Aldri!=) Synes også det ser uflidd ut og det er også lite flatterende.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det hender jeg går i joggebukse ute blant folk ja. kjempe deilig å gå i da:) gjør det ikke hver dag, men det hender. spesielt når jeg har tante rød, da er det deilig å ikke ha på seg noe stivt og trangt:)
Thunderstruck Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Sjelden,men har man en fin adidas (eller andre merkevarer) synes jeg det er greit.Men ikke vanlig college joggebukse om du skjønner..
Mom2Two Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Kunne ikke falt meg inn. Henter ikke en gang posten i joggebukse, eller kaster søppel...
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Uten problem. Skjer vell egentlig daglig for tiden. Når jeg kjører barna, når jeg må en tur på butikken, henter posten. Har alltid joggebukse under vinterdressen. Drar gjerne på besøk i joggebukse også. Men som regel bare til foreldrene våre. Skal jeg på senter eller noe annet pynter jeg meg som regel noe mer Jeg er heller ikke den eneste i området her som gjør det!
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 hoho idag gikk jeg faktisk i joggebukse til barnehagen! Og hvis jeg har det supertravelt stikker jeg på nærmat'n i joggebuksa. Men nå skal det sies at jeg bor SVÆRT usentralt til. Barnehagen er 200m hjemmefra, langs en vei der ingen kjører/går. Jeg kjenner alle ansatte godt, og det er en liten barnehage så sjansen for å møte andre foreldre mens jeg leverer er .... liten. Nærmat'n er 600m unna, og jeg kjenner personalet - og de kjenner meg. Der trasker jeg glatt inn med varmekjeledress og topplue om så skal være. Men dette er unntakene! Generelt sett så liker jeg å se flidd ut når jeg møter folk, selv om jeg bor i bushen.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Er blant annet gymlærer, så det er arbeidsantrekk med treningstøy her i gården - deilig!
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 NEI Eneste gangen jeg har joggebukse på er hjemme og når jeg skal trene... Joggebukse er så typisk norsk...skikkelig uflidd og nei huff...dra til italia og ta på deg joggebukse og slippers haha... Men hjemme har jeg ei kosebukse som jeg bruker ofte...men skal jeg UT...no way...
FuriLaks Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Hvis jeg "ikke har stått opp" en søndag formiddag og bare skal på butikken hender det jeg går i kosebuksa ja. Men ser ikke på det som veldig offentlig, hehe.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Ofte! Gidder ikke pynte meg for å gå på butikken eller bort til veien å hente posten lissm..Om folk synes jeg ser ut som en boms, så får de heller synes de. Liker joggebuksa mi jeg
Salat Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Jeg går tilogmed med sånn kose/pysjbukse offentlig. Men det er bare for å levere største i bhg. Aldri på tur eller når jeg handler ect. En sjelden gang med joggebukse kanskje.
Mamma jei Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Ja, absolutt. Men ikke så ofte egentlig. Bare når jeg skal en ut snartur eller bare skal til foreldrene mine. Er jo så godt å gå i! Går nesten bare i det hjemme.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Nei! Unntaket eri forbindelse med trening - men ikke om jeg er tur med vogna eller noe sånt. Da har jeg ordentlig bukse. Ikke på føden engang brukte jeg det.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #16 Skrevet 28. januar 2008 Kun når jeg har det over annet treningstøy, når jeg leverer i bhg og skal på trening etterpå. Ellers aldri, hverken inne eller ute.
yasmina Skrevet 28. januar 2008 #17 Skrevet 28. januar 2008 Nei, er egentlig ille nok aa levere elstemann i bhg i dongri og hettegenser. Ser ut som det utskuddet sammenliknet med de andre moedrene som alltis ser ut til aa komme rett fra skjoennhetssalongen....
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #18 Skrevet 28. januar 2008 Da jeg kom inn og skulle ha nummer tre reiste jeg inn i strengtruse og gravid-dongerbukse, hehe... Jordmor så skikkelig rart på meg! ;-) Skiftet jo til lekker nettingtruse og sånn skjorte etterhvert da.
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #19 Skrevet 28. januar 2008 åh, så herlig det er bo her i bakevja!
Pampers123 Skrevet 28. januar 2008 #20 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det gjør jeg!Har ingen problemer med å vise meg offentlig i ei joggebukse..
lykketrollet:) Skrevet 28. januar 2008 #21 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er helt enig med Alva***, så svaret er vel NEI.
LivetErEnLek Skrevet 28. januar 2008 #22 Skrevet 28. januar 2008 Ja, ja, da er v el jeg den største bomsen her inne. Jobber i barnehage, og bruker alltid joggebukse på jobb. Godt å ha på under utedress og genialt når man skal leke med ungene. Skifter ikke på jobb, så har den også på når jeg skal innom butikken på veien. Ser ikke problemet så lenge den er hel og ikke helt utvaska jeg. Hvorfor selger de egentlig joggebukser hvis ingen bruker dem?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #23 Skrevet 28. januar 2008 yepp!! Gikk med en knall lilla joggebukse på danskebåten på lørdag,hehe. Jeg bryr meg ikke om hva folk sier egentlig og nå føler jeg meg så svær at jeg ikke orker å ha på meg olabukse! (gravid, 26 uker på vei)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #25 Skrevet 28. januar 2008 Svært skjelden, men det hender. Er ikke hysterisk jålete av meg. ;-)))) Liker å ta meg ut, men skal jeg en tur for å handle melk og brød og tilfeldigvis har joggebukse på så skifter jeg ikke for å ta meg ut for kassadama/mannen. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå