Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 skal på ul i dag,gleder meg kjempemye,har 2 gutter fra før som jeg ikke visste hva ble,men denne gangen skal jeg vite det,visst de klarer å se det....er så spent...
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 da er jeg spent på hvordan det gikk:)
elliepellie Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 hi hi. jeg skal også på ultralyd i dag. suuuuper spent
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 gikk kjempe bra,var en nydelig liten prins,så nå blir det 3 gutter her i huset..det var bare helt fantastisk å se bebien....
Stella79 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg var også på UL i dag for aller første gang! For en utrolig opplevelse... Alt sto heldigvis bra til, og det er en gutt inni der! :-) Fikk flytta frem termindatoen over ei uke. Men uansett, det viktigste var å få bekreftelse på at alt var bra inni der!! Phu for en lettelse... :-)
snartmammatil2! Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har også vært på UL idag. Alt sto bra til, og her får vi en jente! Fikk akkurat samme termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå