Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 For kan ikke fatte og begripe at noe kvinnfolk klarer å holde ut med deg.....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Han er sikkert bare en drittunge.. Ingen voksen person kan synke så lavt. I tillegg så syns mange her at det er hysterisk morsomt. Skjønn det dem som kan. Kan umulig være mye i topplokket på noen her inne..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Det en jente som leker seg bare, altså er det en mamma, som bruker mye tid på nettet, og denne Yppert har blitt en hobby for henne. Er nok bare Daniel 27 som er pappa her på denne siden. Og han har 50/50, så han er heller ikke for alene pappa å regne.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Han er jo pen å se på, da, og det kan jo hende at det fins kvinnfolk som er like overflatiske i vurderingene sine som det mannen din var.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hvordan vet du at Daniel27 ikke er alenepappa?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 hva daniel angår så har du feil opplysninger.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Han har skrevet at han har 50/50 ordning, det er der jeg har opplysningene fra.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Selvfølegelig er jeg aleneppappa og storforbruker av gifte kvinner!! Ikke noe mas, ingen irritasjonsmomenter...gjør hva jeg vil og har sex med hvem jeg vil:-) noe mer du lurte på anonym?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Yppert har jo ikke dame. Han er homo! Har dere ikke fått det med dere? Synes han kan holde seg på gaysir!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Hverken Yppert eller Daniel er alenepappaer. Da hadde dei sytt og klagd enda meir enn dei gjør, og det sier litt...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 mulig Dannyboy syter litt, men ikke akkurat jeg:-) Skulle jeg ha noe å klage på da med 4 friske barn? De eneste som klager er ungene mine når jeg skal lage den hersens sunne kosten nesten hver dag og det evindelige masset mitt om at de skal gjøre lekser, dra på trening, rydd rommet, stua, kjøkkenet osv!!! De klager til og med at de må vaske klær selv, men jeg klager ikke:-) Har det helt topp faktisk!!! Ingen sutrekjerringer som føler at de gjør alt her hjemme, ingen som kjefter eller smeller for at jeg gjør akkuratt ddet som måtte passe meg:-) Heller ingen som har en trang til å sjjekke e-mail eller meldinger som kommer inn på mobilen:-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Her er beviset for at Daniel 27 har delt samvær for barnet sitt. http://www.dinbaby.com/forum/thread/5910426
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Tror ikke det "beviset" der hadde holdt i en rettsak!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #16 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tror at Dryppert`n er mannen til Cat.68.....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #18 Skrevet 29. januar 2008 noen som har hørt fra gulli?? eller?!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #19 Skrevet 29. januar 2008 Kan du ikke bare fortelle hva ordning dere har? Du lager forvirring ved å ikke svare på spm....
danieI Skrevet 30. januar 2008 #20 Skrevet 30. januar 2008 fy faen, jævla drittkjerring er det du som bytter nick og sender meg møkka-pm? er du klar over at jeg ser hva du bytter tilbake til etterpå? jeg er alene med mitt barn, mer enn det trenger du ikke å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå