Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Plutselig er brød helt uaktuelt. Hun hater alle typer grøt så nå føler jeg meg ganske frustrert. Har forsøkt banan, prim, syltetøy, leverpostei, ost og servelat. Spiser ikke, bare piller av pålegget å smatter litt på det. Hun har holdt på med dette i 14 dager nå Hun virker ikke syk, spiser yougurt hvis hun får det og så spiser hun litt middag og frukt. Dette er ikke bra, hva bør jeg gjøre? Noen som har vært igjennom det samme?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Har ikke prøvd knekkebrød, hun spiser ikke skorpene på brødet så det spørs om det går.. Grøt var det full stopp med når hun ble 17 mnd, ingen typer vil hun ha lenger
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Her går det i perioder med brødnekt. Han har nettopp hatt en slik periode, men nå koser han seg med brød igjen. Da han ikke ville ha brød spiste han enten knekkebrød (han liker heller ikke skorper) eller rundstykker. Han ville IKKE ha med pålegg på da, hehe. Men han kunne kose seg lenge med et ferskt rundstykke, så han fikk ihvertfall mat i magen. Men det hender så klart at han nekter alt som heter brødmat, og da blir det frukt og youghurt frem til middag her også. Frustrerende for oss mødre og fedre, for vi liker jo helst å se barna spiser godt, så jeg skjønner godt hvordan du har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå