*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei! På lørdag så testet jeg positivt på to tester. Vi har ikke prøvd å bli gravide, men selvfølgelig var dette kjekke nyheter. Etter mine beregninger så burde jeg være rundt 3-4 på vei. Dette var altså på lørdag. I natt og idag så har jeg fått vanlig menssmerter og blødninger ( akkurat lik mengde som jeg har pleid å hatt ved mensturasjon) Har jeg hatt SA? Setter veldig stor pris på hjep :-)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg glemte å spørre om når jeg kan ta en test igjen? Hvis jeg har hatt en SA nå i natt, vil den allerede vise at jeg ikke er gravid? Eller viil det ta noen dager før graviditetshormonet er ute av kropenn? Er jo bare noen dager siden den var positiv Off, mange dumme spørsmål fra veldig uvitende meg.... Håper på svar
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Vanskelig å si...men du burde nok få tatt en ultralyd. Noen har jo menstrasjon med normal blødning den første måneden? Og det kan være at du har hatt en spontanabort. Hcg kan ligge i blodet lenge etter en har mistet. Lykketil;) Håper den sitter!!
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Nå har jeg vært hos legen og tatt blodprøve og urinprøve. Urinprøven slo ikke ut... Jeg klarte ikke å holde meg, så tok en ny graviditetstest igår kveld (CB didgital) og den slo ut positivt ( tredje positive på 3 dager). Jeg føler at jeg har en spontant abort, for jeg har blødninger hele tiden og mer enn jeg pleier å ha under vanlig menstruasjon. Men rart at urinprøven ikke slo ut, men CB gjorde det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå