ninen Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Drikker de mye vann som tørstedrikk? Hvor mange måltid fast føde i løpet av dagen?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Mini her ammes ca 3-4 ganger for dagen. Mest 4, men det er ikke alltid han vil ha mer enn et par slurker da, men han får i det minste tilbudet. Han får vann som tørstedrikk ja og spiser 4 måltider med fast føde for dagen.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Småen drikker mest vann til måltider, men jeg kunne nok vært flinkere å tilby vann utenom også. Vi prøver oss på 4 måltider til dagen, men han er ikke så storspist, så ett middagsglass blir 2 måltider. Ammer mest om kvelden og natta (i hvert fall 2 ganger om natta) og kanskje en gang midt på dagen.
Yrha Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Her ammes det 4-5 ganger per dag, + 2 ganger om natta. Han får vann til grøt (moregn og kveld) og middagen.
ninen Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Takk for svar! Gir dere brød også eller bare grøt og middagsglass? Får de frukt/frukmos utenom? Jeg bruker d på grøt og da blir d vel mye om jeg gir d utenom også...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Her får hun så mye pupp hun vil ha fortsatt, stort sett hver 3. time døgnet rundt, litt sjeldnere om natta.. Får i henne noen smuler brødskive m/leverpostei, litt banan og noen teskjeer grøt formiddags og kveld.. ikke så glad i fast føde ennå!
Yrha Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Ikke brød enda. Koker potet, søtpotet, brokkoli, gulrot og div. til middag. Her går det ca. nesten en boks fruktmos om dagen. I grøten og litt etter middagen. Men nå fikk jeg beskjed om at fersk frukt er edna sunnere, så får se hva jeg finner på!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Vi har snudd litt rundt på måltiden, men nå får han grøt til frokost (og pupp på sengekanten først), så pupp før første luren, så en skive og frutti til lunch, pupp igjen før andre luren, middag (mest glass ja..) og så grøt til kvelds og pupp på sengekanten igjen.
1+1=2+1+x Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 5-7 ganger i døgnet Spiser ellers grøt og potetmos/grønnsaksmos + avocado og pære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå