Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 jeg har hatt sterke menssmerter siden kl 4 i dag.. det gir seg ikke heller. har ikke smerter i ryggen men føler litt nedpress men ikke no voldsomt.. er mest menssmerter. det gjør så sinnsykt vondt å hjelper likesom ikke å bevege seg heller... noen som kan gi ett tips om hva jeg kan gjøre for å lindre smerten evt vet hva det kan være??
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Kan jo være fødsel på gang, vet ikke hvor langt du har kommet men... Går jo an å ringe føden å høre å, jeg vet ikke helt hva jeg kan foreslå!) Men hvis det er menssmerter som kommer og går så kan det jo virke som det er noe på gang hos deg...
gulda Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 For alt jeg vet kan det være rier.. kommer det og går? Når har du termin? Ellers så vet jeg desverre ikke.. Håper andre har et bedre svar til deg!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 jeg har ikke termin før 8 april men har i det siste hatt mye kynnere men dette er litt mer merkbare smerter.. er liksom litt sterkere.. det kommer og går.. er litt mildere nå... men merkes ennå..
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hei Ring føden og snakk med de med en gang. Mener ikke å skremme deg, men min fødsel startet slik da morkaken løsnet i uke 33+4. Greit å sjekke det uansett så du slipper å lure. Håper du ikke synes jeg er ekkel og skremmer deg nå, for det er selvsagt veeeldig liten sjanse for at det samme skjer med deg. Men det kan absolutt være premature rier.
gulda Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Var litt tidlig å skulle få rier, da, ja.. Enig i at du bør ringe føden og høre! Vet ikke hva det er, men det kan nok de fortelle deg... Oppdater oss når du vet noe! Lykke til!!!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Ja, hvordan gikk det med deg?? Jeg har termin 5 April. Og har det akkuratt på sammr måte som deg.. nysgjerrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå