Gå til innhold

HJELP!!!! Har fått nytt sim-kort

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og skulle sette det i nå. Slår inn pin-koden, og får beskjeden "sett inn riktig sim-kort" opp i displayet??? Hva f*** betyr det da?

Telefonen er ikke låst til noen operatør, for den er kjøpt uten.

Og det gamle simkortet er jo nå deaktivert.... I alle dager!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du satt det i rett da?

Skrevet

kan være at det nye ikke er aktivert enda.når jeg bytta fikk jeg en dato og klokkeslett,som det ble aktivert på...men har du mulighet,så ring å hør...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, det ble aktivert 28.01.2008 kl 03.00, noe som jo var i natt.. og de har jo konfigurert da, iom at den andre operatøren har deaktivert det jeg hadde...

ARGH!!!! Har jo ikke mulighet til og ringe..har jo bare mobilen (Og en hustelefon som ikke virker)

Skrevet

var derfor jeg skrev "har du mulighet"...hehe...men, da vet jeg ikke asså...har du sjekka at du har gjort alt riktig?? får du ikke satt på tlf??

hmmm...vet ikke jeg asså...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, nei, ja, jeg tenkte igrunn bare skriftlig ;)

Jooo, jeg skrur på telefonen, taster pin-kode, den blir godtatt, også står det "sett inn riktig sim-kort"....

Godt jeg ikke hadde tenkt og ringe noe sted i dag da!!!

Skrevet

du får sitte å se på det nye sim kortet ditt i dag da vettu...hehe...

men nå har tele2 problemer med nettet tror jeg, jeg får ikke sendt mld, men jeg vet jo ikke om det er fra tele2 du har det nye da...

sa det bare sånn i tilfelle :-))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, var da aldri så fint et sim-kort! :o)

Nei, det nye er one call.. hadde telenor før. agg, så irriterende da!!! Skulle jo ringt legen!!!

Skrevet

se om du kan gå inn på nett, tlfkatalogen ellr noe, å send mld til kjæresten din, og forklar problemet, så kan kanskje han ringe og undersøke for deg.husk å gi han opplysninger over mld da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Great minds think alike! har akkurat vært inne og sendt han sms fra nett, så han får ringe og fikse ja :o)

Skrevet

okey...bra...godt at det er noe som funker så tidlig om morran da..jeg er så sur i dag, og det passa lissom veldig godt at ikke tele2 virker i dag, skulle ha fått ut litt frustrason til mannen min..hehe...men jeg tar det herfra i stedet jeg også...

skikkelig drit dag har jeg i dag....

men ha en fin dag da...med eller uten tlf :-))))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Blås ivei! Irriterende og ikke ha telefon når man trenger og smelle litt da! D

Jeg våkna med hele høyre skulder/arm ute av ledd (føltes det som), så jeg sitter her egentlig litt handlingslamma, og synes synd på meg selv, men what to do!!

Ha en fin dag du også! :o)

Skrevet

mmm...gled deg til å begynne ved nki sier bare jeg...jeg satt i 9 timer i strekk i går, og er ikke kommet mere enn halvveis, på innsendingen...det værste er at jeg holder på å gi opp hele det der, er gått lei av regnskap jeg...(dritlei for å si det pent)

så nakken er jo veldig snill med meg i dag, kunne likegodt ha hengt de opp i klesklyper, de er jo der oppe likevel,,,

uff....ja, også er det "den uka" da...hehe...da er jeg ikke nådig asså...hehe...da bruker mannen min tøffler...stakkars...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Der sa du noe...jeg må sende inn vitnemåla mine! *thank you*

Regnskap? Nei sånt skal vi ikke ta her i gården ;o)

Kan tenke meg nakken ikke er spes glad nei! :( Hoff, kjenner til det der..

har hatt "den uka" i 4 mnd nå jeg, skjønner ikke hva du klager etter! haha :o) Stakkars mann? Neh..

Skrevet

Det kan være du har kjøpt en operatørlåst mobil til ikke-operatørlåst-pris...

Eller kanskje du satte sikkerhetskode på den selv på det forrige sim-kortet?

Håper du får ordnet det. Må ihvertfall kontakte den gamle operatøren din.

:)

Skrevet

skjønner ikke hvorfor jeg skulle borti det der, har nok med mitt eget regnskap jeg...hehe, men det er absolutt ikke det sammen...

4 mnd ja...hmmm, da er det noe galt,

neida, fikk en unnskyldning nå han så, det går bra, tenker jeg, men han er vel glad han ikke er hjemme...

er vel mere synd på mannen din :-DD

Lucas har også en dårlig dag i dag tror jeg, litt gretten, og får ikek noe til, bare snubler og surrer rundt her...

ps : vet du at du bor i nabo fylke ??? hehe...tror jeg har fått fiska opp hvilke du bor i serru..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, for jeg beholdt mitt gamle simkort, og samme leverandør, så ganske så sikker på at den ikke er operatørlåst altså..

Gubben hadde visst et tvilling-kort til sin mobil her hjemme, så jeg har prøvd og ringe one-call, uten at det gikk spes bra.De svarer jo ikke.... får ringe telenor da...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hold ut! Tenk på resultatet! :o)

Noe galt ja.. en syklus som ikke stemmer helt tror jeg! Og gubben tåler det, hehe ;o) Innimellom er det greit, i et par timer.. får gjort mye da, bare det er tima med unga! haha

En litt gretten mini her og, agg.. men det går vel over, får en tro.

Hm, nei det visste jeg ikke du ;) Hvilket bor du i da?

Skrevet

ja, det var resultatet da..off...men men, må jo fullføre..

ja, kanskje jeg får gjort noe i dag, pleier å gå unna da, om ikke alt er som det skal med kroppen...og da blir det bare enda verre etterpå, men det husker jeg aldri på, før etterpå..hehe...

jeg bor i kommunen helt nederst i telemark...om du skjønner...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du må nesten det altså ;o)

Gjøre noe ja.. nei, det gidder vi ikke! Nå har jeg endelig kommet gjennom til ymse operatører, så kanskje jeg får åpna telefon min!

Japp, eg skjøna! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...