2SmåTroll Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er skikkelig ubehagelig.. Kjennes ut som om det blir vakum der. Trekker seg sammen og blir helt hard Er ikke noe deilig og det blir jo litt tungt og puste her... phu--- Er 20 uker på vei hvis det har noe og si.
flypapir Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Høres ut som kynnere.... Du blir fort vant til det!
2SmåTroll Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 vant til det? Er jo kjempeubehagelig jo Håper ikke det skal være sånn resten av svangerskapet.. Det går kanskje over?
flypapir Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Du kan ta det opp med legen din på neste time eller ringe jordmor/lege dersom det ikke gir seg...? Noen har det nok verre enn andre, mens andre blir sykemeldte... Jeg fikk det ofte dersom jeg anstrengte meg ol, men synes ikke det var smertefullt. Var ikke meningen å ta lett på smertene dine... Men det er jo ikke sikkert det er kynnere du har...?
2SmåTroll Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Det er jo ikke vondt da. Er bare ubehagelig og slitsomt faktisk. Nå sitter jeg bare stille på jobben foran en pc så jeg anstrenger meg ikke akkurat Leste litt om kynnere, kan nok være det ja, for livmora blir helt hard, og det går over etter hvert, så kommer det tilbake. Stakkar sambo ble jo super bekymra i går. Hadde det nemlig ikke sånn med første mann.
flypapir Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Uff, får håpe det ikke er tidlige rier eller noe? Får håpe det gir seg etterhvert... Lykke til!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Høres veldig ut som kynnere, jeg er i uke 18. Kommer og går, ikke nødvendigvis anstrenge meg heller. Fikk det når jeg var på ul og jeg såg hvordan livmoren trakk seg sammen, men det var helt normalt sa de. Noen merker det mer enn andre. Jeg får det mest på kvelden, men merker det også ellers. Er du veldig bekymret så ikke nøl med å ta kontakt med lege/jordmor Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå