Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #26 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har gått OPP!!!!!! MEN, den var kalkulert. Tirsdag forrige uke sa kroppen stopp, og jeg måtte ha brød. Jeg hadde nok svima av om ikke. Så det ble brødmat den dagen.. og siden jeg hadde bursdag på fredag, og skulle kose meg i helga, så lot jeg være og tvinge kroppen tilbake i ketose på onsdag.. .Så vi prøver igjen nå
boble <3 Skrevet 29. januar 2008 #27 Skrevet 29. januar 2008 adrian er gullet mitt:0) Så utrolig fink du er til å rose andre, fortjener kjempe ros selv du:0) Palmesus med ring på finger`n! : Gratulerer med dagen som var, godt å ta seg ei kose helg en gang i blandt:0) Jeg hadde ei slapp uke jeg og, kom meg ikke på trening i går heller for hadde så utrolig vondt i hodet. Men i dag blir det trening igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå