Gå til innhold

TRIVSELSVEKTJENTER!! Veiedag =)


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har gått OPP!!!!!!

 

MEN, den var kalkulert. Tirsdag forrige uke sa kroppen stopp, og jeg måtte ha brød. Jeg hadde nok svima av om ikke. Så det ble brødmat den dagen.. og siden jeg hadde bursdag på fredag, og skulle kose meg i helga, så lot jeg være og tvinge kroppen tilbake i ketose på onsdag.. .Så vi prøver igjen nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

adrian er gullet mitt:0) Så utrolig fink du er til å rose andre, fortjener kjempe ros selv du:0)

 

Palmesus med ring på finger`n! : Gratulerer med dagen som var, godt å ta seg ei kose helg en gang i blandt:0)

 

Jeg hadde ei slapp uke jeg og, kom meg ikke på trening i går heller for hadde så utrolig vondt i hodet. Men i dag blir det trening igjen!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...