Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer en fyr nå hvert øyeblikk som skal blåse noe isolasjon i gulvet. Jeg kan ikke fordra å ha sånne arbeidsfolk traskende rundt når jeg er hjemme... Hadde vært bedre om jeg var på jobb så kunne han vært he alene =)

Syns det blir så pinlig å holde stotrende samtaler i flere timer med folk jeg ikke kjenner. Flere? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleier ikke og snakke noe mer med dem en jeg må/har lyst til. de vil vel jobbe i fred?

Skrevet

He he, tror du?

Joda, det samme gjør jeg, men jeg syns likevel det er litt slitsomt. Vet liksom aldri helt hva som forventes. Vil de ha kaffi, eller har de med selv? Etc ;-)

Skrevet

hehe..ja huff...må snart ha elektriker her og gruer meg. Grådigheta tilsier at jeg å være hjemme og passe på at de jobber og ikke har kostbare og laaaange kaffepause ;-)

Skrevet

jeg har ikke kaffetrakter så jeg slipper hele prolemstillingen.

men de får cola da... det har jeg altid nok av....ehehe

Skrevet

Nei, nei nei!!! Ikke noe kaffe eller bevertning, disse folka tar seg jo betalt uansett, om å gjøre å få dem til å jobbe FORT og pelle seg ut av huset! :-D

Skrevet

Kan heller ikke fordra det. Spesielt dersom de ser litt skumle ut.

Skrevet

He he,ja... Har ikke sett han enda. Skulle vært her 8.30, men ingen har kommet foreløpig.

Skrevet

Døh... De er ALLTID for sene da, helst flere timer.. ;P

Skrevet

Hehe, pass på å notere tidspunkt han kommer og når han drar! ;-)

Min kjære avdødefarmor fikk en regning på 3 timers arbeid av en rørlegger, han hadde vært der i 30min..

Skrevet

Jeg er heller ikke så begeistra for det der....Siste plassen vi bodde var helt nybygd, og MASSE som ikke var ferdig. Hadde arbeidsfolk inne i leiligheta minst 3 dager i uka. Jeg gikk inn på soverommet og leste eller så på tv (noen ganger sovna jeg også, var jo gravid og ofte trøtt;-D ), og sa at de bare måtte spørre hvis det var noe;-)

Skrevet

Prat minst mulig og ikke server kaffe. De tar seg betalt for all tiden de er der, om de jobber eller ikke. Pluss den tiden det tar å kjøre til og fra :-/

Skrevet

He he, den er grei... ;-) Jeg sliter litt med å riste av meg oppdragelsen om å ikke servere noe til "gjester".

Han har ikke kommet enda forresten ;-) Hmm....

Skrevet

Hehe....enig med du, det er slitsomt!! Men slapp av, sånne arbeidskarer kommer alltid for sent, kommer sikkert slentrende en gang etter lunsj. Da slipper du å tenke på servering vettu. ;o)

Skrevet

Ikke lett med disse arbeidsfolka:o)

Vi utvidet huset rett etter fødsel og da hadde vi mannfok som jaget rundt her hele dagen.

Han som var mest hyggelig, ventet med å snekre til jeg hadde stått opp og med en nyfødt en kunne det godt være i 10- tiden.

Ene elektrikeren som var her maste alltid om å få kose litt med Flisa og han kunne godt sitte i stolen med henne mens jeg gikk i dusjen.

Glad jeg har vært heldige med snekkere, flisleggere og elektrikere:o)

Lykke til...

Skrevet

He he, han kom nå nettopp :-) Har heldigvis egen kjellerdør så han får ordne på på egenhånd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...